پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بی شک موسیقی یگانه هنری است که نقش دائمی و همیشگی در زندگی روزمره ما دارد. موزیک را می‌توانید در سبک‌های مختلف پیدا کنید که دست به دست می‌شود و حتی بیگانه‌ترین اشخاص با دنیای هنر هم همیشه چند قطعه مورد علاقه برای خود کنار می‌گذرانند. این روزها با این که قطعات تولیدی آهنگ ایرانی یا خارجی بسیار بیشتر از گذشته شده است و با چند کلیک می‌توان به تعداد بسیار زیادی آهنگ دسترسی داشت اما با این حال داشتن یک پلی لیست قوی یکی از آرزوهای همیشگی ماست. چرا که همواره بعد از مدتی دیگر از آهنگ‌های فعلی‌مان خسته می‌شویم. با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین سایت‌های دانلود آهنگ ایرانی را بشناسید.

 

نکس وان موزیک

حدودا 8 سالی است که نکس وان موزیک فعالیت خود را در فضای وب فارسی آغاز کرده است. هر آهنگی که منتشر می‌شود با سرعت هر چه تمام‌تر در این وبسایت منتشر شده و در اختیار کاربران قرار می‌گید. بی شک نکس وان موزیک را می‌توان یکی از بزرگترین آرشیوهای موزیک ایرانی دانست. دسته بندی دقیق قطعات، مرتب کردن آهنگ‌ها بر اساس میزان استقبال از آن‌ها و ... از جمله دلایلی است که منجر شده این سایت محبوب واقع شود.

11

آپ موزیک

قطعا تعداد زیادی از جست و جوهای شما به این سایت ختم خواهد شد. در واقع تقریبا هر چیزی را که سرچ کنید احتمال این که این سایت در صفحه اول گوگل به شما نمایش داده شود زیاد است. آپ موزیک یکی از مراجع خوب برای دانلود آهنگ جدید است و تقریبا 6 سالی است که فعالیت خود را آغاز نموده. یکی از نکات جالب این سایت بخش اخبار موزیک آن است که می‌تواند برای افرادی که به صورت حرفه‌ای به دنبال این موضوعات هستند، سرگرم کننده و مفید باشد.

 

در سمت چپ و راست این سایت یعنی در بخش سایدبارها آهنگ‌ها بر اساس دسته بندی‌های مختلفی مانند نام خواننده، تاریخ، سبک و ... مرتب شده اند. می‌توان آپ موزیک را یکی از بهترین گزینه‌های موجود در زمینه تسهیل دسترسی کاربر به آهنگ دانست.

22

بیپ موزیک

یک سایت تازه تاسیس در زمینه دانلود آهنگ ایرانی است که به خاطر یک ویژگی مهم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بیپ موزیک بسیار ساده آهنگ ها را بر اساس متن ترانه مرتب کرده است تا دسترسی به آهنگ مد نظر آسان‌تر باشد. در این سایت می‌توانید به آهنگ های جدید و قدیمی ایرانی دسترسی داشته باشید. با این که این سایت به نسبت سایر رقبا تازه تاسیس است اما آرشیو بسیار قدرتمندی از همه‎‌ی خواننده‎ها و همه‎ی سبک ها از سیروان خسروی گرفته تا رضا بهرام، همایون شجریان، حامد همایون و ... دارد.

33

موزیکفا

موزیکفا را هم می‌توان یکی از قدیمی‌ها در زمینه‌ی هنر موزیک در وب فارسی دانست. تعداد قطعات موجود در این سایت بسیار بالاست و یک مرجع قانونی و مجاز برای دانلود کرد قطعات مختلف به شمار می‌آید. انتشار قطعات مذهبی مانند مداحی‌ها، نوحه سرایی‌ها و مرثیه هم از دیگر بخش‌های این سایت است که می‌توان برای ایام عزاداری از آن‌ها استفاده کرد.

44

تک صدا

یکی از سایت‌های دیگر در زمینه آهنگ تک صدا نام دارد. یکی از نکات جالب این سایت معرفی قطعات بر اساس دسته بندی‌هایی مانند آلبوم، ریمیکس، کالکشن، موزیک ویدئو و ... است که دسترسی به محتوای مد نظر را به شدت آسان خواهد کرد. جدیدترین آهنگ‌های منتشر شده در دنیای موسیقی ایرانی در این سایت منتشر شده و در اختیار کاربرانش قرار می‌گیرد.

55