اپلیکیشن بیوتایل، با معرفی بهترین و ماهرترین آرایشگران سطح شهر، امکان رزرو وقت آرایشگاه برای دریافت خدمات زیبایی و آرایشی موردنیازتان را در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت ۲۴ ساعته برای شما فراهم کرده است.

صفر تا صد اپلیکیشن بیوتایل، رزرو آنلاین آرایشگاه زنانه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

تا به حال درباره ایده اولیه کسب‌وکارهایی که پس از سال‌ها تلاش، به رفیع‌ترین جایگاه‌ها رسیده‌اند، فکر کرده‌اید؟ برخی از جرقه‌های شروع کسب و کارها را بخوانید تا در ادامه با دنیای زیبایی و سلامتی بیوتایل آشنا شوید.

من نمیخوام تا فروشگاه برم! ایده اولیه آمازون

  • من نمیخوام با آژانس تماس بگیرم! ایده اولیه uber
  • فوراً نیاز به اطلاعات دارم! ایده اولیه گوگل
  • من نمیخوام تا سینما برم! Netflix

همه این کسب و کارها همان چیزی را ارائه کرده‌اند که مردم به آن نیاز داشتند! بیاید از نقطه صفر بیوتایل شروع کنیم، ایده اولیه مجله زیبایی بیوتایل و طراحی اپلیکیشن بیوتایل از آن جایی شروع شد که بسیاری از خانم‌ها نمی‌خواستند برای رزرو وقت آرایشگاه و مشاهده نمونه کارها، از این منطقه شهر به منطقه دیگر بروند!

اپلیکیشن بیوتایل، با معرفی بهترین و ماهرترین آرایشگران سطح شهر، امکان رزرو وقت آرایشگاه برای دریافت خدمات زیبایی و آرایشی موردنیازتان را در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت ۲۴ ساعته برای شما فراهم کرده است.

 

اپلیکیشن بیوتایل: راه ارتباطی خالقان زیبایی با دوستداران زیبایی

فرقی نمی‌کند که به دنبال یک سالن آرایشی معتبر برای دریافت خدمات آرایشی و بهداشتی خودتان باشید یا مدیر یک آرایشگاه باشید، یا در یک حیطه آرایشی و مراقبتی آموزش‌دیده و مهارت کسب کرده باشید. اپلیکیشن بیوتایل هر چه نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد داد.

اپلیکیشن بیوتایل برای کاربران:

برای دریافت خدمات متنوع آرایشی و زیبایی اپلیکیشن بیوتایل را نصب کنید. به‌عنوان کاربر ثبت‌نام کنید و پس از انتخاب منطقه جغرافیایی محل سکونتتان لیستی از بهترین آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی اطرافتان را دریافت کنید. امکان بررسی و مشاهده نمونه کارهای ارائه شده توسط آرایشگران ماهر به راحتی از طریق ویدیوها و تصاویر به اشتراک گذاشته شده برای شما وجود دارد. می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. اپلیکیشن بیوتایل با اضافه‌کردن امکان امتیازدهی و میزان رضایت کاربران، تصمیم‌گیری را برای شما راحت می‌کند. نظرات سایر کاربران را بخوانید و با خیال راحت به‌صورت آنلاین وقت آرایشگاهتان را رزرو کنید.

بعد از هر بار استفاده از خدمات سالن‌های آرایشی و زیبایی، شما هم درباره میزان رضایتتان از نتیجه کار نظراتتان را در اپلیکیشن بیوتایل، با سایرین به اشتراک بگذارید و در تصمیم‌گیری برای انتخاب آرایشگر به سایر خانم‌ها کمک کنید. (خودتان به‌خوبی می‌دانید که انتخاب و پیداکردن آرایشگر ماهر یکی از پررنگ‌ترین دغدغه‌های خانم‌هاست.)

 

اپلیکیشن بیوتایل برای صاحبان سالن‌های زیبایی و آرایشگرها:

اپلیکیشن بیوتایل منشی ۲۴ ساعته شما و راه ارتباطی همیشگی با مشتریانتان است. لغو قرار ملاقات‌های حضوری برای مشاهده نمونه کارها، یکی از معضلاتی است که این روزها آرایشگران را درگیر کرده است. با عضویت در اپلیکیشن بیوتایل، نمونه کارها و لیست خدماتتان را معرفی کنید و با خانم‌های طرفدار زیبایی ارتباط برقرار کنید.  

محدودیت‌های اعمال شده در سطح شهر هم، باعث شده است بسیاری از سالن‌های آرایشی خلوت شده و برای مدیریت زمان ارائه خدماتشان، روش جدیدی را پیش بگیرند تا پرتکل‌های لازم را به بهترین نحو اجرا کنند و مشتریانشان را از دست ندهند.

به همین دلیل اپلیکیشن بیوتایل فرصت مناسبی را برای شما آرایشگران و صاحبان سالن‌های زیبایی فراهم نموده است تا مدیریت زمان وقت‌های خالی را به بهترین نحو اجرا کنید و در عین حال فرصت معرفی خودتان به دیگران را هم از دست ندهید. یکی از مزایای اپلیکیشن بیوتایل که کاربران به آن اشاره کرده‌اند ارائه مشاوره و همچنین تخفیف‌های مناسبتی است. شما هم می‌توانید برای جذب مشتری بیشتر، از فاکتورهای مختلف تبلیغاتی و بازاریابی که بیوتایل در اختیارتان قرار می‌دهد، به نفع خودتان استفاده کنید.

 

بخش جدید اپلیکیشن بیوتایل، کاریابی و نیازمندی‌های سالن آرایشی

اپلیکیشن بیوتایل در راستای حمایت از آرایشگرانی که در آغاز کار خود هستند یا مشتاق به برندسازی شخصی هستند، بخش جدیدی را با عنوان نیازمندی‌های سالن آرایشی به اپلیکیشن افزوده است. پس از عضویت در اپلیکیشن، اطلاعات، سابقه کاری و نمونه کارهایتان را در این بخش قرار دهید و برای تجربه جدید کاری در بهترین سالن‌های زیبایی شهر خودتان را آماده کنید.

از طریق اپلیکیشن بیوتایل، با صاحبان آرایشگاه‌ها، ارتباط برقرار کنید و همکاری خودتان را آغاز کنید. از طرف دیگر، بسیاری از صاحبان سالن‌های زیبایی نگرانی زیادی درباره شروع کار با آرایشگران دارند که امکان مشاهده نمونه کارها در اپلیکیشن بیوتایل می‌تواند به آن‌ها برای انتخاب نیروی موردنیازشان کمک شایانی کند.

2

 

نصب و آموزش کار با اپلیکیشن بیوتایل

طراحی ساده و کاربردی اپلیکیشن بیوتایل، استفاده از آن را برای همه ساده کرده است. اما برای توضیحات بیشتر می‌توانید ویدیو نحوه استفاده از اپلیکیشن بیوتایل را در آپارات مشاهده کنید.

 

مجله زیبایی بیوتایل، سبک نوین مجله‌های موردعلاقه خانم‌ها

حتی اگر در دهه سوم زندگی‌تان باشید مجله‌های کاغذی معروفی که مادرهایمان برای اطلاع از اخبار دنیای مد و زیبایی و سلامت می‌خریدند را به یاد دارید. مجله‌هایی رنگارنگ که بزرگ‌ترها ساعت‌ها غرق مطالعه آن می‌شدند. هرچند دنیای کاغذی مجله‌ها تقریباً به سر آمده است اما علاقه به مطالعه و آگاهی از جدیدترین روش‌های زیبایی و ماسک‌های مراقبت از پوست، روش صحیح نگهداری از سرمایهٔ خدادادی پوست و مو همچنان در خون هر خانمی هست. مگر می‌شود دل خانم‌ها برای زیبایی و جوان به نظر رسیدن پر نکشد؟ هرچند افزایش سن هم زیبایی خودش را دارد اما سلامتی و مراقبت از بدن حتی در سنین بالا هم جذابیت خاصی ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل، مجله زیبایی بیوتایل آخرین ترندها و موضوعات روز دنیای سلامتی، آرایشی و مراقبتی را به اشتراک می‌گذارد و یاد و خاطره مجله‌های رنگارنگ را زنده نگه می‌دارد.

3

اگر شما هم می‌خواهید مثل مادر و مادربزرگتان زیبا بمانید، سری به مجله زیبایی بیوتایل بزنید و همه اطلاعاتی که برای خودآرایی و مراقبت از سرمایه جوانی‌تان لازم دارید، کسب کنید.

راه‌حل بسیاری از معضلاتی که خانم‌ها را درباره ظاهرشان نگران کرده است، ساده‌تر از آن است که فکرش را بکنید. مجله زیبایی بیوتایل، منبعی معتبر برای دریافت اطلاعات جامع درباره روش‌های جدید و ترفندهای آرایشی و مراقبتی است. مجله زیبایی بیوتایل با شعار زیبایی و سلامتی، معتقد است سلامتی اولویت خانم های جذاب و کاریزماتیک است. به همین جهت، اطلاعات تاریخ گذشته‌ای که امروز استفاده از آن‌ها رد شده است در بیوتایل جایی نخواهند داشت و در عوض، بهترین و مناسب‌ترین راه‌حل‌ها و روش‌های درمانی و زیبایی معرفی و بررسی می‌شوند.

انجام روش‌های زیبایی و آرایشی، در خانه بسیاری از اوقات شاید هزینه کمتری داشته باشد اما یک اشتباه کوچک ممکن است پشیمانی به بار بیاورد. به همین جهت مجله زیبایی بیوتایل در کنار اپلیکیشن بیوتایل، بهترین متخصصان و آرایشگران شهر را معرفی می کند تا علاوه بر حفظ سلامتی، از شادابی و زیبایی خودتان لذت ببرید.

برای مطالعه مقالات مجله زیبایی بیوتایل و دریافت اپلیکیشن بیوتایل کلیک کنید! با بیوتایل یک قدم تا جذابیت فاصله است.