تفاوت شرکت سئو با شرکت دیجیتال مارکتینگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امروزه بسیاری از مردم بهینه‌سازی موتور جست‌و‌جو و بازاریابی دیجیتال را مترادف یک‌دیگر می‌دانند. برای یکسان عمل‌کردن سئو و دیجیتال مارکتینگ، راه‌های زیادی وجود دارد. این‌دو می‌توانند به‌صورت پشت سرهم عمل کنند. بااین‌حال برای هریک تعریف مجزایی ووددارد و از یک‌دیگر جدا هستند. درواقع سئو زیرمجموعه‌ای از بازاریابی دیجیتال است. خیلی از افراد متخصص سئو را، فردی می‌دانند که با استفاده از بازاریابی دیجیتال، بهترین شیوه‌های سئو را برای رسیدن به اهداف خود ادغام می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، در این دو موقعیت شباهت‌های زیادی وجود‌ دارد. در اصل یک مدیر بازاریابی دیجیتال، در کنار یک متخصص سئو، می‌تواند در یک کمپین بازاریابی کار کند، تا موقعیت کلی سایت را افزایش دهد. سئو یک ابزار، در جعبه‌ابزار بازاریابی دیجیتال است. بااین‌حال متخصص سئو، درباره افزایش بازدید سایت و تخصص بازاریابی دیجیتال، درباره افزایش دید کلی سایت عمل می‌کند.

خخخخخخخخخخ

 
   

مهم‌ترین نکات در انتخاب یک شرکت سئو معتبر

وقتی می‌خواهیم برای بهینه‌سازی سایت از یک شرکت معتبر سئو استفاده کنیم، معیارهای زیادی به ذهنمان خطور خواهد کرد. انتخاب یک شرکت سئو معتبر می‌تواند مانند هر انتخاب دیگر، چالش‌های خودش را داشته باشد. این انتخاب برای افرادی که آگاهی چندانی ندارند دشوارتر نیز خواهد بود. بسیاری از افراد برای انتخاب یک شرکت سئو معتبر، دچار اشتباهاتی می‌شوند که باید از آن دوری کنند.

حواستان باشد که از گوگل، به‌عنوان فیلتر انتخاب شرکت سئو استفاده نکنید. دلیلی که پشت این انتخاب است بسیار منطقی می‌باشد. مطمئناً برای انتخاب یک شرکت سئو معتبر در نظر دارید که کلمات کلیدی باید در نتایج جست‌وجوی گوگل قرار داشته باشد.

برای مثال اگر بخواهیم بهترین شرکت سئو در تهران را پیدا کنیم، باید در گوگل عبارت " بهترین شرکت سئو در تهران " را جست‌وجو کنیم. متأسفانه نکته قابل‌توجه در این باره این است که شرکت‌های سئو خوب، برای چند کلمه کلیدی رتبه برتری ندارند و دلیل آن پاسخ‌گویی خوب به مشتریانشان است. این مشتریان به علت رضایت بالا از شرکت، آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند. به این صورت شرکت سئو جذب مشتریان خود را انجام داده و نیاز چندانی به کلمات کلیدی برتر ندارد.

نکته قابل‌توجه دیگر، این است که نباید گول فهرست برترین شرکت سئو را بخورید‌. این فهرست‌ها اغلب به‌صورت اسپم هستند و توسط ربات تهیه می‌شوند. درنتیجه، اعتماد به این شرکت‌ها نتایج چندان خوبی را برای شما نخواهد داشت. اعتقاد داشتن به راه میان‌بر در شرکت سئو اشتباه دیگری است ‌که اغلب به آن دچار می‌شوید. بسیاری از شرکت‌های سئو نامعتبر، این راهکار را برای جذب مشتری به کار می‌برند. این کار بسیار اشتباه است و هیچ‌ راه میان‌بری وجود ندارد. استدلال این شرکت‌ها به این‌گونه است که ما با تکنیک‌هایی که بلدیم و می‌توانیم در مدت‌زمان کوتاهی سایت شمارا ارتقا بدهیم. این استدلال کاملاً غلط و پوچ می‌باشد. هرگونه راه میان‌بر به منزله دورزدن الگوریتم گوگل است و باعث جریمه شدن می‌شود.

روند انتخاب یک شرکت مناسب می‌تواند به ترتیب زیر باشد:

○ترافیک طبیعی و هدفمند از نتایج جست‌وجوی گوگل را کسب کنید.

○ از‌طریق بازاریابی موتورهای جست‌وجو، فروش شما بیش‌تر شود.

○برندسازی برای سایت صورت بگیرد.

○میزان دانلود یا ثبت‌نام کاربران افزایش یابد.

چچچچچچچچچچچچچ

چگونه به شرکت ‌های سئو اعتماد کنیم؟

شرکت سئو برای کسب‌وکار شما و ارتقای سایت شما تلاش می‌کند. بحث مهمی که در این امر مهم می‌باشد این است که چگونه می‌توانیم به یک شرکت سئو اعتماد کنیم و سرنوشت سایتمان را به آن بسپاریم؟ یکی از مواردی که می‌تواند در انتخاب به شما کمک کند، نمونه کار یک شرکت سئو است. شما با بررسی نمونه کارهای یک شرکت می‌توانید به تبحر آن شرکت پی ببرید‌. هر آن‌قدر که یک شرکت سئو موفق‌تر عمل کند به همان اندازه دانش و تخصص بیش‌تری دارد و خاطر شمارا آسوده‌تر می‌کند.

ازجمله اموری که می‌تواند به شما کمک کند، داشتن یک برنامه‌ریزی برای سایت شما می‌باشد. شرکتی که در این زمینه فعالیت دارد، تمام سایت شمارا به‌دقت بررسی می‌کند و مشکلات آن را پیدا می‌کند. پس از آن می‌تواند تصمیم بگیرد چه برنامه‌هایی برای سایت شما مناسب‌تر است. نکته حائز اهمیت دیگر، درباره برگزاری جلسه در شرکت سئو با کارفرما است.

یک شرکت مورد اعتماد سئو حتماً  جلساتی را با کارفرما برگزار می‌کند و نکات لازم را در تمام حیطه‌ها بیان خواهد کرد. همچنین این شخص باید به کارفرما این اطمینان را بدهد که در تمام زمانی که روی سئوکار می‌کند، وی را در جریان مستقیم قرار دهد. در آخر برای اعتماد، داشتن مجوزهای لازم برای شرکت است. یک شرکت قابل‌اعتماد، تمامی مجوزات موردنیاز را دارد و روی سایت خود قرار می‌دهد. به یاد داشته باشید که رعایت تمامی این موارد برای اعتماد به یک شرکت سئو لازم و ضروری است.

 

برای استخدام در شرکت سئو باید چه کنیم؟

به دلیل اهمیت زیاد این موضوع، هر شرکت و سازمانی در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند به استخدام یک متخصص سئو نیازمند است. این موقعیت شغلی بازار کار بسیار خوبی را دارد. ازآنجاکه هنوز رشته دانشگاهی خاصی برای این کار موجود نیست، هر شرکتی برای استخدام در شرکت سئو موارد خاصی را مدنظر دارد. اغلب شرکت‌ها برای استخدام، مدرک کارشناسی در هر رشته‌ای را قبول دارند. ازطرف دیگر برخی شرکت‌ها برای استخدام، فارغ‌التحصیلان رشته‌های بازاریابی، مدیریت بازرگانی، رشته‌های علوم کامپیوتر و... را در اولویت قرار می‌دهند.

درباره بازار کار استخدام شرکت سئو باید بگویم که این کار بسیار بازار کار خوبی را پیدا کرده است. امروزه هر شرکتی برای کسب‌وکار خود نیازمند یک کارشناس سئو می‌باشد و این همان دلیل افزایش بازار کار استخدام متخصص سئو است. اگر بخواهید بدانید باید چه مهارت‌هایی را برای استخدام در سئو داشته باشید به نکات بعدی توجه کنید. یک متخصص سئو برای استخدام در شرکت سئو باید طیف وسیعی از مهارت‌های فنی مانند: زبان‌های برنامه‌نویسی، نرم‌افزارهای مدیریت داده، نرم‌افزارهای تحلیل داده، نرم‌افزارهای مارکتینگ و... آشنایی متوسط به بالا داشته باشد.

علاوه بر مهارت‌های فنی، برای استخدام یک متخصص در شرکت سئو باید به مهارت‌های فردی مانند: قدرت تجزیه‌وتحلیل بالا، روابط‌عمومی خوب، خلاقیت و نوآوری در حل مسئله و... مسلط باشد. اگر فکر می‌کنید که واجد این شرایط هستید، به یکی از صفحات فهرست‌های شغلی جاب‌ویژن مراجعه کرده و با مشاهده انواع آگهی‌های شغلی رزومه خودتان را ارسال کنید. حقوق و مزایای یک متخصص سئو در شرکت سئو متغیر است. درواقع طبق مهارت‌ها و توانایی پیشرفت سایت می‌تواند حقوق خود را دریافت کند. حتماً توجه داشته باشید که برای متخصص سئو شدن علاقه و مهارت‌های لازم از نکات مهم و ضروری استخدام می‌باشد.

منبع: نبض مارکتینگ