مزیت تیرآهن بناب نسبت به تیرآهن های ارزان تر بازار چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

تیرآهن، یکی از محصولات مهم در صنعت فولاد است؛ این مقاطع فولادی در اندازه‌های گوناگون تولید می‌شود و در صنایع مختلف از ساخت‌و‌ساز گرفته تا کشتی‌سازی و پتروشیمی کاربرد دارند. زمانی‌که به‌عنوان مهندس یا مسئول پروژه ساختمانی درگیر انتخاب مصالح مناسب هستید، یکی از مهمترین مواردی که درنظردارید هزینه‌ها خواهد بود. شما درکنار مواردی‌که هزینه ساخت را کاهش می‌دهند، باید کیفیت را هم حفظ کنید؛ به‌همین‌خاطر انتخاب مقاطعی مانند تیرآهن که مستقیماً بر استحکام سازه‌ها تاثیر دارد، اهمیت زیادی خواهدداشت.

در میان کارخانه‌های مختلف، مجتمع فولادی بناب به‌خاطر قیمت و کیفیت مناسب آن بیش از دیگر تولیدکننده‌ها شناخته‌شده‌است. در این مقاله به مزیت‌های این تولیدکننده مهم خواهیم‌پرداخت؛ همچنین با ارائه راهنمایی‌های لازم برای خرید به شما کمک خواهیم‌کرد تا انتخاب به‌صرفه‌تری برای تامین کالاهای فولادی پروژه‌های خود داشته باشید.

"انتخاب تیرآهن بناب، به‌دلیل وزن، کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی برتری دارد، این محصول که در سایزهای متنوع 12، 14، 16، 18 و... باتوجه به استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید و به‌فروش می‎رسد، کیفیت بالایی دارد و باعث استحکام سازه می‌شود. کارشناسان آهن آنلاین اطلاعات دقیق‌تری را درباره مزایای استفاده از این تیرآهن در پروژه‌ها مورد بررسی قرار دادند که برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این مقطع می‌توانید به سایت ahanonline مراجعه کنید."

4 دلیل برای اینکه تیرآهن ظفر بناب بخریم!

خرید این مقطع فولادی از کارخانه ظفر مزایای متعددی دارد که در ادامه آن ها را معرفی می‌کنیم:

·تنوع سایز

تیرآهن‌های تولیدشده در این مجتمع فولادی، در اندازه های مختلفی تولید می شوند که  سایز 14، 16، 18 و 20 آن پرفروش‌تر هستند؛ این ابعاد اغلب در ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند و سه نوع اول آن مصارف بیشتری دارند. هرچه سایز این محصول بالاتر باشد، وزن و همچنین استحکام آن بیشتر خواهدشد.

کارخانه ظفر بناب، تیرآهن را در سایزهای متنوع تولید می کند

تگ alt: کارخانه ظفر بناب، تیرآهن را در سایزهای متنوع تولید می کند.

تنوع سایز این مقطع فولادی باعث می‌شود کاربردهای متفاوت در پروژه‌های کوچک و بزرگ ساختمانی را پوشش دهد. به‌عنوان‌مثال، نوع 14  تیرآهن بناب در تیرهای بکار رفته در سقف استفاده می‌شود و نوع 20 آن می‌تواند انتخاب مناسبی برای طبقات پایین در پروژه های ساختمانی بزرگ باشد.

·وزن استاندارد

وزن محصولات بناب، هرچند نسبت به دیگر مجتمع‌ها کمتر است ولی همچنان در محدوده جدول وزنی استاندارد مقاطع فولادی قراردارد. این مقادیر در سایز 14 آن 122، برای سایز 16 مقدار 160، به‌همین‌ترتیب در نوع 18 مقدار 170 و برای اندازه 20 به‌میزان 235 کیلوگرم است.

این مقادیر وزنی در بازه‌های مختلف وابسته به نوع استاندارد و طول آن، تاحدودی متغیر خواهدبود؛ بامقایسه جدول وزنی محصولات این کارخانه با دیگر تولیدکننده‌ها به‌خوبی متوجه میزان کمتربودن وزن هر شاخه خواهیدشد.

·کیفیت (مجهز بودن کارخانه بناب به آزمایشگاه های شیمی، اسپکترومتری و خواص مکانیکی)

مجتمع‌های فولادی برای سنجش کیفیت محصولات خود، نیاز به امکانات مخصوصی دارند تا مطابق استانداردهای شناخته‌شده عمل کنند؛ آزمایشگاه‌های این کارخانه از مراحل شروع تولید تا انتهای آن، صحت انجام این وظیفه را برعهده دارند.

در ابتدای چرخه تولید، آزمایشگاه شیمی تمام مواد اولیه را با استانداردهای شناخته‌شده بررسی می‌کند؛ بخش آزمایشگاهی خواص مکانیکی سنجش استحکام، مقاومت کششی و تنش تسلیم را برای تولیدات برعهده دارد. همچنین مجهز بودن این کارخانه به دستگاه‌های اسپکترومتری از مزیت‌هایی است که باید درنظر گرفته شود؛ کاربرد این بخش برای آنالیز جنس آلیاژهای فلزی و سنجش استانداردهای بین‌المللی است.

·قیمت مناسب

یکی از مزایای بزرگ این مقطع به نسبت تولیدات دیگر کارخانه‌ها، هزینه مناسب آن است. قیمت تیرآهن بناب به‌دلیل پایین‌تر بودن وزن هر شاخه به‌نسبت محصولات دیگر مجتمع های فولادی، کمتر است؛ همین موضوع باعث شده تا این کالا در میان سایر برندها پرفروش‌تر باشد.

طبق نظر کارشناسان آهن آنلاین :

"قیمت تیرآهن ظفر بناب امروز با توجه به افزایش نرخ دلار افزایش قابل توجهی داشته است: اما همچنان تیرآهن 16 و 18 این شرکت جزو محبوب‌ترین محصولات آن حساب می‌شود که روزانه حجم خرید قابل توجهی دارند و البته همین تقاضای بسیار زیاد یکی از دلایل افزایش قیمت تیرآهن ظفر بناب 16، 18 و مابقی سایزهای این شرکت شده است."

قیمت تیرآهن بناب به دلیل وزن کمتر این محصول، مناسب تر است

 

تگ alt: قیمت تیرآهن بناب به دلیل وزن کمتر این محصول، مناسب تر است.

تیرآهن بناب برای پروژه های کدام نواحی از کشور به صرفه تر است؟

یکی از نگرانی‌های مدیران صنعت ساخت‌و‌ساز، هزینه‌ها و دغدغه‌های مربوط به حمل و جابه‌جایی مصالح است. قرارگرفتن این مجتمع در استان آذربایجان شرقی، آن‌را به گزینه‌ای عالی برای تامین محصولات فولادی پروژه‌های مختلف در این منطقه تبدیل کرده‌است.

شهرهای واقع در شمال غربی کشور، بهترین دسترسی را به این مجتمع دارند. با این‌حال باید درنظر داشته باشید فاصله تا کارخانه، تنها یکی از مواردی است که باید درنظر بگیرید و باوجود دوری از تولیدکننده، دیگر مزیت‌ها همچنان درجای خود باقی خواهندبود.

تیرآهن بناب را از کجا تهیه کنیم؟

این محصول فولادی را از روش‌های متنوعی می‌توانید تهیه کنید که دراین قسمت به آن‌ها اشاره می‌کنیم. خرید مستقیم، تماس با نمایندگی‌ها، واسطه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین از این موارد هستند. در انتخاب محل خرید بهتراست به شفافیت و به‌روز بودن قیمت‌ها، امکان مشاوره با کارشناسان، هزینه‌های حمل‌و‌نقل، زمان تحویل و مهم‌تر از همه تجربه مجموعه و مورداعتماد بودن آن توجه ‌کنید.

خرید تیرآهن بناب از سایت های اینترنتی مثل آهن آنلاین به صرفه تر است

تگ alt: خرید تیرآهن بناب از سایت های اینترنتی مثل آهن آنلاین به صرفه تر است.

در فروشگاه اینترنتی آهن آنلاین، امکان مشاهده قیمت به روز تیرآهن بناب در سایزهای متنوع برای شما موجود است؛ در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای خرید این مقطع، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه به‌راحتی در ارتباط باشید و سفارش خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری با بهترین قیمت بازار ثبت کرده و این محصول را در محل تحویل بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله توضیح دادیم که مزیت تیرآهن بناب نسبت به تیرآهن‌های ارزان‌تر بازار چیست؟ همچنین گفتیم که خرید سایزهای مختلف این محصول از فروشگاه آهن آنلاین (https://ahanonline.com/) چگونه به انتخابی بهتر کمک می‌کند. بادرنظرگرفتن تمامی این نکات همچنان که هزینه‌های خرید این محصول فولادی را کاهش می‌دهید، به کیفیت موردنظرتان نیز دست می‌یابید. با مراجع به