اخیرا متاورس محبوبیت بسیاری کرده است و سرمایه گذاری و فعالیت شرکت های بزرگ جهانی در فناوری متاورس نیز این روند رو به رشد را سرعت بخشیده است، یکی از بزرگترین شرکت هایی که اخیرا در متاورس سرمایه گذاری میلیارد دلاری کرده است متا (فیسبوک سابق) نام دارد و متاورس خود را با عنوان آینده فناوری عرضه کرده است. اگر به متاورس علاقه مند هستید و می خواهید سرمایه گذاری در این فناوری را آغاز کنید، ارزهای دیجیتال متاورسی می تواند گزینه مناسبی باشد. اما بهترین ارزهای متاورسی کدامند؟

متاورس چیست؟ معرفی بهترین ارزهای متاورسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در حالی که متاورس در ابتدای مسیر توسعه خود است و همچنان فاصله زیادی تا اهداف اصلی دارد، اما موفق شده است تا به سرعت توجه سرمایه گذاران و فعالان ارزهای دیجیتال و متاورس را به خود جلب کند و عبارت متاورس امروزه در همه جا شنیده می شود. در نتیجه، ارزهای دیجیتال متاورسی به فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری تبدیل شده اند.

 

با متاورس آشنا شوید

متاورس یک شبیه ساز واقعیت مجازی است که می تواند برای اهداف مختلفی از جمله سرگرمی، ارتباط های اجتماعی، آموزش و کسب و کارها استفاده شود. متاورس، یک دنیای مجازی سه بعدی است که معمولا بخش های آن توسط خود کاربران ایجاد و مدیریت می شود و مانند دنیای فیزیکی در این دنیای مجازی می توان با اجزا مختلف و دیگر کاربران تعامل داشت.

اخیرا متاورس محبوبیت بسیاری کرده است و سرمایه گذاری و فعالیت شرکت های بزرگ جهانی در فناوری متاورس نیز این روند رو به رشد را سرعت بخشیده است، یکی از بزرگترین شرکت هایی که اخیرا در متاورس سرمایه گذاری میلیارد دلاری کرده است متا (فیسبوک سابق) نام دارد و متاورس خود را با عنوان آینده فناوری عرضه کرده است. به نظر می رسد اپل نیز در نظر دارد تا بزودی متاورس خود را راه اندازی کند.

قابل پیش بینی است که به مرور زمان شرکت های بیشتری به این فناوری جذب شوند و هنوز در ابتدای مسیر گسترش و استفاده از متاورس قرار داریم، مسیری که ارزهای دیجیتال و بلاک چین نقشی حیاتی را در آن ایفا خواهند کرد.

اگر به متاورس علاقه مند هستید و می خواهید سرمایه گذاری در این فناوری را آغاز کنید، ارزهای دیجیتال متاورسی می تواند گزینه مناسبی باشد. اما بهترین ارزهای متاورسی کدامند؟

بازی های متاورسی

 

بهترین ارزهای متاورسی برای سرمایه گذاری

ایپ کوین (APE)

ایپ کوین توکن بومی متاورس Otherside است که توسط تیم Yuga Labs عرضه شده است. یوگا لبز با مجموعه محبوب NFT میمون های بی حوصله (BAYC) شناخته می شود و اخیرا راه اندازی متاورس آنها نیز موفقیت آمیز بوده است و ایپ کوین جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده است.

 

سندباکس (SAND)

پروژه متاورس ارز دیجیتالی سندباکس عملکرد چشمگیری از خود نشان داده است و توکن بومی آن به نام SAND در طی سال 2021 به طور مداوم در حال افزایش بوده است. متاورس سندباکس خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد و بازار NFT به شدت در این متاورس فعال است. معاملات در این بازار با توکن SAND انجام می شود که منجر به گسترش استفاده و محبوبیت این توکن شده است.سندباکس

دیسنترالند (MANA)

دیسنترالند از جمله متاورس های بازار است که موفق شده است تا توجهات بسیاری را به خود جلب کند. در زمان محبوبیت توکن های NFT، این متاورس نیز از فرصت ایجاد شده استفاده کرد و توانست خود را به عنوان یکی از بهترین متاورس های ارز دیجیتال جهانی معرفی کند. در دیسنترالند نیز همانند سندباکس بازار معاملاتی NFT وجود دارد و خرید و فروش در این بازار با توکن بومی این متاورس یعنی MANA انجام می شود.

با سقوط قیمتی بازار ارز دیجیتال، ارزهای متاورس معرفی شده نیز کاهش قیمتی تجربه کردند و هم اکنون فاصله زیادی با اوج های قیمتی خود ایجاد کرده اند. اما این توکن ها در متاورس ها و اکوسیستم های معتبری فعال هستند و سرمایه گذاران صبور با تحمل ریسک بالا می توانند سود خوبی از سرمایه گذاری در این ارزهای دیجیتال بدست آورند. 

 

از کجا ارز دیجیتال متاورسی خریداری کنیم؟

همانطور که متوجه شدید ارزهای دیجیتال متاورسی تنوع بالایی دارند و اگر می خواهید فرصت های متنوع این بازار را از دست ندهید، نیازمند یک صرافی معتبر هستید که از انواع ارزهای دیجیتال متاورسی پشتیبانی کند.

یکی از بهترین صرافی های داخلی سرمایکس نام دارد که در آن خرید و فروش بیش از 65 ارز دیجیتال متاورسی متنوع مانند ایپ کوین (APE)، سندباکس (SAND) و دیسنترالند (MANA) امکان پذیر است. علاوه بر این ارزهای دیجیتال متاورسی، بازار سرمایکس بیش از 630 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و با ثبت نام در این صرافی به یکی از بزرگترین بازارهای ارز دیجیتال کشور دسترسی خواهید داشت.

همچنین با کیف پول داخلی و غیرقابل تحریم سرمایکس، امکان نگهداری امن دارایی های دیجیتال امکان پذیر است. از دیگر خدمات سرمایکس می توانیم به پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، اپلیکیشن موبایل و تبادل ارز با ارز اشاره کنیم.

 

 

برچسب ها : ایپ کوین,سندباکس,دیسنترالند,متاورس,سرمایکس,ارز دیجیتال