نکات لازم برای طراحی سایت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

صاحبان مشاغل هنگام آماده شدن برای یک وب سایت جدید باید به چه نکاتی توجه کنند؟ دغدغه اصلی شما چه باید باشد؟ ما تیم خود را در اتاقی حبس کردیم، به آنها قهوه دادیم و تنها زمانی که پاسخ دادند آنها را آزاد نکردیم. در اینجا نیز به طراحی سایت حرفه ای می پردازیم و در مورد نمونه کارهای طراحی وب حرف میزنیم. در همین حین به طراحی سایت فروشگاهی در تهران نیز نگاهی می اندازیم.

طراحی سایت حرفه ای

وب سایت ها سرمایه گذاری های بزرگی هستند. بنابراین مهم است که آنها بیشتر از ظاهر زیبا انجام دهند. آنها باید به اهداف تجاری برسند. به عنوان یک صاحب کسب و کار یا مدیر بازاریابی، دو مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید. در ابتدا، شما باید قبل از شروع کار، اهداف پروژه را با طراح وب بالقوه خود تعریف کرده و در مورد آنها بحث کنید. در صورت امکان، اهداف را رو در رو یا تلفنی مورد بحث قرار دهید تا از ارتباط نادرست جلوگیری کنید.

ثانیاً، می‌توانید از توسعه‌دهنده انتظار داشته باشید که یک طرح پروژه تهیه کند. پس از انجام این کار، از آنها بخواهید که ارزش هر محصولی را که پیشنهاد می کنند توضیح دهند. با انجام این کار می توانید مطمئن شوید که هر سرویس ضروری است و در نهایت تعیین کنید که آیا آژانس قابل اعتماد است یا خیر. هنگامی که افراد وارد یک وب سایت می شوند، این محتوا است که یا آنها را جذب می کند تا بمانند یا آنها را دور می کند. و از آنجایی که حفظ بازدیدکنندگان بسیار مهم است، میخکوب کردن استراتژی محتوای شما نیز باید در همین راستا باشد.

توجه: اگرچه اطلاعات را می توان از طریق کپی یا یک تصویر به تنهایی تحویل داد، جذاب ترین استراتژی های محتوا هر دو عنصر را برای انتقال موثر پیام های کلیدی ترکیب می کنند.

برای رسیدن به این هدف، بسیاری از طراحان وب، وایرفریم می‌کنند. این روش به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قبل از ساخت وب‌سایت، با ترکیب محتوا بازی کنند. علاوه بر این، وایرفریم محصول، یک طرح اولیه برای وب سایت شما است که فرصتی عالی برای مشتریان برای ارائه بازخورد اولیه فراهم می کند. به همین دلیل، ارزش همکاری با یک طراح وب را دارد که در استراتژی ساخت سایت خود، Wireframing را لحاظ می کند.

نمونه کارهای طراحی وب

طراحی وب برای تبلیغ محصولات آنلاین و محبوبیت برند کار می کند. با طراحی وب عالی، کسب و کارها می توانند اقدامات هدفمند وب سایت، آگاهی از برند، تراکنش آنلاین امن و در نتیجه فروش را دریافت کنند. هرچه طراحان وب تیم کوچک‌تر برای آن کار کنند، مهارت‌های بیشتری باید داشته باشند. در نهایت، یک وب سایت بهتر نه تنها برای مشتری بلکه برای تامین کننده شما نیز خوب به نظر می رسد - درک تامین کننده یک عنصر بسیار واقعی از یک وب سایت با کیفیت است.

طراحی وب خوب احساسی و خاطره انگیز است: روی تلفن، تبلت، مانیتورهای صفحه عریض. طراحی وب خوب، احساسات مثبت را در بازدیدکنندگان برمی انگیزد. لذت، شادی، تعجب، انتظار همراه با شخصیت روشن را برمی انگیزد. و همچنین از نظر تجاری موثر، مفید و کار با آن آسان است.

هنوز کار زیادی برای طراحان وب وجود دارد. همه جا فروشگاه های آنلاین معمولی و یکنواخت، پورتال های اطلاعاتی، خدمات و غیره وجود دارد. یکنواختی بهترین ابزار برای جذب مشتری نیست. یک جایگزین برای آن رسا بودن است، اما تلاش طراحان وب برای برجسته شدن منجر به نتایج آشکارا ناموفق می شود و فقط باعث تحریک کاربران می شود.

 

طراحی وب سایت فروشگاهی در تهران

این روزها "طراحی" ایده "تجربه کاربر" را در خود جای داده است - که به خودی خود یک موضوع کامل است، اما برای اهداف امروز ما به این معنی است که طراحی وب فقط به این نیست که وب سایت شما چقدر خوب به نظر می رسد، بلکه چقدر آسان است. برای انجام کارهایی مانند یافتن اطلاعات، لینک ها و دکمه های مهم و غیره. از این رو "نگاه" (آنچه مردم در سایت شما می بینند) و "احساس" (چقدر آسان است که از سایت شما استفاده می کنند).

وب‌سایت‌ها با استفاده از زبان‌های کدنویسی HTML و CSS ساخته می‌شوند که به مرورگر وب می‌گویند چگونه تمام متن‌های سایت را مرتب کند، چه رنگ‌هایی را بسازد، کجا تصاویر را قرار دهد و غیره. در زمان های قدیم، طراحان وب مجبور بودند وب سایت ها را از ابتدا به صورت دستی کدنویسی کنند – به معنای واقعی کلمه هر خط کد HTML و CSS را برای هر وب سایتی که می ساختند، می نوشتند. این روزها، به لطف سازندگان وب سایت و سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، «آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید» می توانید بدون دانستن هیچ یک از این موارد، یک طراح باشید.

این ابزارهای ایجاد وب‌سایت کار سخت ایجاد کد را برای شما انجام می‌دهند، بنابراین می‌توانید از مهارت‌های اولیه رایانه خود (کشیدن چیزها با ماوس، کلیک کردن روی دکمه‌ها، کپی/پیست کردن) برای ایجاد وب‌سایت استفاده کنید.

اکنون وقت آن است که وبسایتی را معرفی کنیم که به ارائه خدمات مربوط به وب فعالیت میکند. این شرکت انواع وب سایت ها را تولید میکند و در این زمینه به شما خدمات خوبی ارائه میکند. برای دریافت خدمات میتوانید به وب سایت cms-iran.com مراجعه نمایید.