قیمت ارزانترین بلیط تهران استانبول در اردیبهشت 1402
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

سفر به استانبول در برخی از بازه‌های زمانی خواهان بیشتری پیدا می‌کند. برای مثال در فصل‌هایی مثل بهار و تابستان، تعداد مسافران ایرانی که به قصد بازدید از استانبول کشور را ترک می‌کنند به حداکثر خود می‌رسد. این تعدد گردشگران و توریست‌های ایرانی در ترکیه در فروردین و تعطیلات نوروزی به اوج خود می‌رسد. اما آب و هوای خوب و دلپذیر استانبول در ماهی مثل اردیبهشت به قدری هیجان‌انگیز است که خیلی از افراد تاریخ سفر خود به استانبول را در این ماه تنظیم می‌کنند.

با توجه به محبوبیت ترکیه و مخصوصا شهر استانبول میان ایرانیان در ماه اردیبهشت، قیمت بلیط پرواز تهران استانبول در این ماه معمولا بیشتر از ماه‌های سرد سال است. با این وجود هنوز راه‌های میان‌بری وجود دارد که می‌تواند سفر شما را به یک سفر اقتصادی تبدیل کند. سایت علی بابا بلیط پرواز تهران استانبول در ایرلاین‌های مختلف ایرانی و خارجی را برای فروش در اختیار مسافران قرار می‌دهد. بنابراین برای خرید ارزانترین بلیط تهران استانبول کافی است از گزینه‌ها، فیلترها و امکانات سایت علی بابا کمک بگیرید. در ادامه این مقاله به شکل دقیق‌تری به این موضوع خواهیم پرداخت.

پرواز تهران استانبول با قیمتی ارزان

سایت علی بابا به عنوان بزرگ‌ترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما در ایران، امکانات و تجهیزات زیادی در راستای خرید بلیط در اختیار مسافران عزیز قرار می‌دهد. پروازهای تهران استانبول در سایت علی بابا توسط ایرلاین‌های ایرانی و خارجی مختلفی انجام می‌شود. قیمت هر کدام از این پروازها با توجه به شرکت هواپیمایی ارائه دهنده آن، امکاناتی که ارائه می‌دهد و زمان پرواز متفاوت خواهد بود. برای مثال ممکن است پروازهایی که در آخر هفته‌ها انجام می‌شود گران‌قیمت‌تر از پروازهای وسط هفته باشند.

 

 

یکی دیگر از عواملی که روی قیمت پرواز تهران استانبول تأثیر دارد، ایرلاین ارائه دهنده آن پرواز است. برای مثال به طور کلی ایرلاین‌های ایرانی پروازهای ارزان‌تری دارند. ایرلاین‌هایی مثل قشم ایر، معراج، ایران ایر، ایر تور، ماهان و ... شرکت‌های هواپیمایی ایرانی هستند. پروازهایی که توسط این ایرلاین‌ها پشتیبانی می‌شود قیمت‌های مناسب‌تری دارند. قیمت بلیط پرواز تهران استانبول در این ایرلاین‌ها حدودا 2,800,000 تومان است. ارزان‌ترین بلیط تهران استانبول در ماه اردیبهشت قیمتی نزدیک به 2,700,000 تومان دارد.

ایرلاین‌های خارجی نیز انواع مختلفی دارند. قیمت بلیط پرواز تهران استانبول در هر کدام از این ایرلاین‌های خارجی نیز با توجه به شرکت هواپیمایی ارائه دهنده، زمان پرواز، میزان بار مجاز برای حمل در هواپیما و ... قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. همچنین برخی از ایرلاین‌ها مثل آنادولوجت جزو ایرلاین‌های ارزان قیمت محسوب می‌شوند. بلیط‌های پرواز تهران استانبول در این ایرلاین بین شش تا هشت میلیون تومان متغیر است. امکانات و مشخصات این پروازها با یکدیگر متفاوت است. دلیل اختلاف قیمت آن‌ها نیز در همین تفاوت‌ها خلاصه می‌شود. در مقابل شرکت هواپیمایی ارزان قیمت آنادولوجت، ایرلاین فلای دبی قرار دارد که پروازهای گران‌تری را ارائه می‌دهد. قیمت بلیط پرواز تهران استانبول در این ایرلاین حدود 16 میلیون تومان است.

در کنار همه این موارد، خوب است بدانید که پروازهایی که توقف دارند، معمولا پرواز‌های ارزان‌تری هستند. پس اگر به دنبال یک بلیط هواپیما با قیمتی مناسب هستید، میان پروازهای توقف دار جستجو کنید.

خرید بلیط ارزان تهران استانبول در علی بابا

برای خرید ارزانترین بلیط تهران استانبول در سایت علی بابا گزینه‌های زیادی وجود دارد. ابتدا در قسمت خرید بلیط مبدأ، مقصد و تاریخ موردنظر سفرتان را مشخص کنید. سپس میان پروازهایی که در صفحه‌ای جدید نمایش داده می‌شود به دنبال یک پرواز ارزان باشید. برای این کار می‌توانید مرتب سازی صفحه‌ها بر اساس ارزان‌ترین بلیط‌ها انتخاب کنید.

علاوه بر این تقویم قیمتی علی بابا نیز گزینه دیگری است که به خرید بلیط ارزان کمک شایانی می‌کند. اگر تاریخ سفرتان به استانبول از اهمیت زیادی برخوردار نیست، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. این گزینه پروازهای ارزان‌قیمت‌تری که در چند روز قبل یا بعد از تاریخ موردنظر شما وجود دارد را نمایش می‌دهد. در این صورت با یک جابه‌جایی کوچک در تاریخ سفر خود، می‌توانید بلیط ارزان‌تر و سفر مقرون به‌صرفه‌تری داشته باشید.

 

 images_1682517201_64492cd196395.png

افرادی مثل گردشگران، توریست‌ها و تاجرانی که دائم در سفر هستند می‌دانند که خرید بلیط رفت و برگشت به طور هم‌زمان تا حد زیادی هزینه‌های سفر را کاهش می‌دهد. اگر از همان ابتدا تاریخ شروع و پایان سفرتان به طور دقیق مشخص است، بهتر است بلیط رفت و برگشت خود را هم‌زمان خریداری کنید. در این صورت هزینه کم‌تری پرداخت خواهید کرد.

راه دیگری که برای خرید یک بلیط ارزان وجود دارد، اقدام زود هنگام است. در پروازهای سیستمی اگر برای خرید بلیط زودتر اقدام کنید، قیمت‌های مناسب‌تری به پستتان خواهد خورد. زیرا هر چه به زمان پرواز نزدیک‌تر شویم، ظرفیت صندلی‌های هواپیما کم‌تر می‌شود. همچنین اگر ساعت پرواز خود را برای صبح زود انتخاب کنید، تا حد زیادی در هزینه خرید بلیط هواپیما صرفه‌جویی کرده‌اید. پروازهای صبح زود معمولا پروازهای ارزان قیمتی هستند. در نهایت یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید بلیط‌های ارزان‌تری تهیه کنید، خرید بلیط‌های چارتری است. زیرا پروازهای چارتری به طور کلی از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار هستند.

ارزانترین بلیط تهران استانبول

اکنون که به تازگی وارد ماه اردیبهشت شده‌ایم، طبیعتا تعداد پروازهای خارجی با مقصد استانبول تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. زیرا آب و هوای استانبول در این ماه به شکل هیجان‌انگیزی خوب و معتدل است. گردش در اماکن تفریحی، بازدید از جاذبه‌های گردشگری، گشت و گذار در مراکز خرید و وقت گذرانی در سواحل استانبول در این بازه زمانی لذت چندین برابری خواهد داشت.

اگر شما هم فکر سفر به استانبول را در سر دارید و هزینه خرید بلیط هواپیما به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شما تبدیل شده است از سایت علی بابا و امکانات آن کمک بگیرید. در این مقاله توضیح دادیم که چطور می‌توان ارزانترین بلیط تهران استانبول را خریداری کرد. اگر هنگام خرید اینترنتی بلیط موردنظر خود با مشکل و اختلالی مواجه شدید، حتما با تیم پشتیبانی علی بابا تماس بگیرید.