نماینده دوره نهم مجلس گفت: ملت ایران پرشورتر از گذشته در مراسم 13 آبان امسال حضور پیدا خواهند کرد و با این حضور به دنیا نشان خواهند دادند که موج استکبارستیزی در ایران در حال جوشش است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید مهدی هاشمی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس، با تاکید بر حضور پرشور مردم در مراسم روز 13 ‌آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 نشان دهنده این بود که سفارتخانه‌های آمریکا در دیگر کشورها نیز با روش‌های مختلف مشغول جاسوسی است و بسیاری از مردم کشورهای مختلف را به استخدام خود درمی‌آورد تا علیه کشورشان اقداماتی را صورت دهند. 

وی افزود: به لطف خدا این لانه جاسوسی در تهران فتح شد اما این به منزله این نیست که آنها از روش‌ها و کانال‌های دیگر برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران استفاده نکنند و بخواهند اقداماتشان را متوقف کند. 

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: آمریکا از هر راهی که بتواند چه از طریق نفوذ در داخل و چه با بکارگیری عوامل خود فروخته در خارج از کشور اقدامات خود را پیگیری می‌کند و هیچ ابایی هم از این اقداماتش نداشته و ندارد. چرا که جمهوری اسلامی ایران را سمبل و نماد مبارزه با استکبار می‌داند و می‌دانند که از اینجاست که دیگر کشورها و ملت‌های آزاده جهان هم الگو می‌گیرند. 

هاشمی خاطرنشان کرد: ملت ایران با توجه به اطلاع از توطئه‌های آمریکا که روز به روز بیشتر در جریان این توطئه‌ها قرار می‌گیرند بیش از پیش در صحنه حضور پیدا می‌کنند و در روز سیزده آبان که نماد استکبارستیزی ملت ایران است حضور پرشورتر و چشمگیرتری دارند. 

نماینده دوره نهم مجلس در پایان گفت: امسال هم ملت شریف ایران به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان پرشورتر از سال‌های قبل در مراسم مبارزه با استکبار جهانی حضور پیدا می‌کنند تا این موج استکبارستیزی در جمهوری اسلامی ایران را به مردم جهان نشان د هند تا همه بدانند که این نهضت و انقلاب در سطح جهان زنده و در حال جوشش است.