عضو خبرگان رهبری گفت: مردم برای مجلس یازدهم باید ملاک فامیلی، قومیت و سایر انتخاب‌های این چنینی را برای رأی دادن کنار بگذارند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت الله احمد حسینی خراسانی عضو خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قرچک، اظهار کرد: همه جریان‌ها، اقشار و ملت عزیزمان باید تلاش کنند کسانی را به نمایندگی مجلس شورای اسلامی بفرستند که انقلاب و ارزش‌های آن را باور داشته و به قانون اساسی پایبند و وفادار باشند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی باید کسانی را انتخاب کنند که مردم‌دار و حامی رهبر باشند و خدمت به ملت را در اولویت کار خود قرار دهند و از همه مهم‌تر پیشرفت و سربلندی نظام اسلامی را جزو اهداف  خود بدانند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم باید فامیلی، قومیت و سایر انتخاب‌های این چنینی را برای رأی دادن کنار بگذارند که اگر امتیازات ایمانی، انقلابی و ملی را به همراه داشته باشند اصلاً ملاک انتخاب و گزینش قرار ندهند.

آیت الله حسینی خراسانی گفت: برای مجلس آینده باید کسانی را انتخاب و سرکار بیاوریم که آن‌چه را مقام معظم رهبری در بیانات گام دوم بیان کردند را محقق کنیم.

وی تأکید کرد: از همین حالا که دو ماه تا شروع دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داریم امیدوارم نمایندگانی را با این مشخصاتی که ذکر شد انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم تا امنیت، عدالت و خدمت در کشور ما را عملاً جزو اصول ارزش‌ها قرار دهند شناخته شوند.