جواد امام عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در رابطه با تصمیمات نهایی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان اظهار کرد: تا قبل از احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان نهاد اجماع ساز کاندیدای خود را رونمایی می کند و از بین ۱۴ نفر کاندیدای اجماعی مشخص می‌شود

در غیاب ظریف محسن هاشمی نامزد نهایی اصلاح‌طلبان است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث‌‌آنلاین، به نقل از برنا، جواد امام عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در رابطه با تصمیمات نهایی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان اظهار کرد: تا قبل از احراز صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان نهاد اجماع‌ساز کاندیدای خود را رونمایی می‌کند و از بین ۱۴ نفر کاندیدای اجماعی مشخص می‌شود.

 عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان تصریح کرد: تا قبل از احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان نهاد اجماع ساز کاندیدای خود را رونمایی می کند و از بین ۱۴ نفر کاندیدای اجماعی مشخص می‌شود.

"جواد امام" عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در رابطه با تصمیمات نهایی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان اظهار کرد:  فعلا روزهای اول ثبت نام است و آرایش کاندیدا مشخص نیست.

او افزود: باید کمی صبر کنیم تا چند روز آینده شرایط کمی شفاف شود بهرحال نهاد اجماع ساز کاندیدای خود را مشخص کرده اما باید ببینیم پس از ثبت نامها چه اتفاقی می رخ می دهد.

جواد امام خاطر نشان کرد: البته تا قبل از احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان نهاد اجماع ساز کاندیدای خود را رونمایی می کند و از بین ۱۴ نفر کاندیدای اجماعی مشخص می‌شود. 

این عضو نهاد اجماع ساز یادآور شد: هر کسی که کاندیدای مورد اجماع نهاد باشد قطعا توانایی رای آوری لازم را دارد و محسن هاشمی هم می تواند یکی از این افراد باشد.