عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز جنگی داریم که سر و صدای توپ و تانک ندارد اما ضربه آن سر هر سفره احساس می‌شود گفت: آن‌ها که چشمشان به آمریکا و اروپا بود باید در تفکراتشان تجدید نظر کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش تسنیم، غلامعلی حدادعادل در نشست عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با اشاره به روابط خارجه خاطرنشان کرد: به این برجام بسیار دلخوش کرده بودند و اگر کسی می‌گفت دلواپس هستم بد و بیراه می‌گفتند، امروز نمی‌گوییم دیدید حق با چه کسی بود، می‌گوییم امروز که کشور کارش سخت شده می‌گوییم بگو تا کمکت کنیم زیرا دعوای ما شخصی نیست.

وی تصریح کرد: فکر می‌کردند که اگر آمریکا از برجام خارج شود اروپا کار را درست می‌کند اما در اینستکس گفتند ما نفت نمی‌خریم و مبادلات بانکی نمی‌کنند، می‌گویند نفت را به هر کس فروختید پول را به ما بدهید تا به شما غذا بدهیم که رهبر معظم انقلاب گفتند این موضوع بیشتر به شوخی شبیه است.

حدادعادل بیان کرد: آن‌ها که چشمشان به آمریکا و اروپا بود باید در تفکراتشان تجدید نظر کنند، رابطه با کشورهایی که همدست آمریکا هستند را جدی بگیرند و سمت و سو باید تغییر کند.

وی درباره انتخابات گفت: انتخابات یک گذرگاه و ایستگاه مهم است، انتخابات روزی است که همه ملت در اداره کشور دخالت می‌کنند و نه نمایندگان ملت. آن روز، روزِ سرنوشت ماست و من از شما برادران و خواهران اصفهانی تقاضا دارم تفرقه در انتخابات نداشته باشید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: از همه گروه‌ها و تشکل‌ها خواهش می‌کنم در انتخابات به فکر اینکه کلاهی از نمد انتخابات برای خود بدوزند نباشند، باید با همدلی به انقلاب کمک کنند، باید در کار سیاسی اخلاص داشته باشیم و همه کمک کنیم و این بار را از روی زمین برداریم.

وی افزود: باید درباره همه ساز و کار آن فکر کنیم، به همدیگر اعتماد کرده تا بتوانیم با وحدت در انتخابات ظاهر شویم، وحدت شرط لازم است و کافی نیست و به غیر از وحدت سازماندهی اجتماعی لازم است، اگر می‌خواهید انقلاب از مسیر خود منحرف نشود باید احساس مسئولیت در انتخابات داشته باشیم.

حدادعادل خاطرنشان کرد: اگر مردم بصیرت پیدا نکنند صندوق جور دیگری از آب در می‌آید و کسان دیگری انتخاب می‌شوند، با همان ایمان و شجاعت و انقلابی بودنی که در اصفهان سراغ داریم همه حضور پیدا کرده و کمک کنند تا از مرحله‌ای که دشمن می‌خواهد عبور کنیم و کاری کنیم دولت و مجلسی انتخاب شود که خارجی‌ها هیچ امیدی به آنها نبندد و در مقابل، ملت به آن امیدوار باشند.