حزب موتلفه اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای خواستار دستگیری هرچه سریع‌تر عوامل قتل مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدخرسند امام جمعه کازرون و عضو شورای مرکزی این حزب و روشن شدن ابعاد این جنایت برای افکار عمومی شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

متن اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا الیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و امام‌جمعه تلاشگر کازرون در سحرگاه ۲۳ رمضان در حالی که از مراسم معنوی احیا بازمی‌گشت؛ به شهادت رسید.

این جنایت علیه یک روحانی پاکباخته و مجاهد در راه ارزش‌های اسلامی و مدافع حقوق مردم که سابقه جانبازی در دفاع مقدس داشت و به حضور در کنار مردم و پیگیری مطالبات آنها شهره بود، بخشی از تلاش‌ها برای هجمه به انقلاب اسلامی و روحانیت پیشرو در حل مشکلات کشور است.

شهادت در ایام قدر آرزوی هر مؤمن است و شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند به این فخر و زیور آراسته گردید. بدون شک خون پاک این مجاهد راستین در راستای شهادت شهدای محراب و دیگر یاران حزب موتلفه اسلامی می‌باشد که همواره رسواگر دست‌های ناپاک ضدانقلاب و استکبار جهانی بوده است.

حزب موتلفه اسلامی ضمن تسلیت شهادت این عالم بصیر به محضر امام زمان علیه السلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و مردم شریف شهرستان کازرون و همچنین اعضای حزب موتلفه اسلامی، خواستار دستگیری هرچه سریع‌تر عوامل این جنایت و روشن شدن ابعاد آن برای افکار عمومی است.»