یک کارشناس رسانه با بیان اینکه بخش زیادی از تلخی‌های نامه قبلی آیت‌الله آملی، با شیرینی و حلاوت نامه جدید جبران شد، اظهار داشت: دیگران باید از اقدام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درس بیاموزند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی فضائلی، کارشناس رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به عذرخواهی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بابت برخی عبارات در نامه‌ سرگشاده‌اش خطاب به آیت‌الله یزدی عضو فقهای شورای نگهبان گفت: بنده وقتی نامه روز گذشته آیت‌الله آملی لاریجانی را دیدم خوشحال شدم و اقدامی که وی انجام داد، اقدام ارزشمندی بود.

فضائلی با بیان اینکه بخش زیادی از تلخی‌های نامه قبلی آیت‌الله آملی، با شیرینی و حلاوت نامه جدید جبران شد، اظهار داشت: دیگران باید از اقدام آیت‌الله آملی لاریجانی این درس را بیاموزند که اگر انسان خطایی کرد و بعد که متوجه اشتباه خود شد، به جای لجاجت و تکرار آن، برای جبران خطای خود تلاش کند.

وی تصریح کرد: عذرخواهی بابت یک اشتباه، آن هم در این سطح، بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است و آثار و پیامدهای مثبت آن را شاهد خواهیم بود.

کارشناس رسانه با بیان اینکه بزرگان ما باید مراقب باشند که  اصلاً مرتکب برخی خطاها نشوند، تصریح کرد: اگر به دلایلی خطایی رخ داد، ایستادن بر روی خطا، خطای مضاعفی است و اقدام جهت جبران آن، ارزشمند است.