رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص خودسوزی یک هوادار بانوی فوتبال واکنش نشان داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوالی درباره حاشیه‌های خودسوزی و مرگ دختری طی روزهای گذشته توضیح داد: معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور در این زمینه مامور شدند و گروهی را برای عیادت و صحبت با خانواده او فرستادند و در همان زمان هم در گزارش ارائه شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: خانواده اش گفته بودند که ایشان مشکلاتی داشته است. ما با خانواده این فرد همدردی می‌کنیم و از طرف دیگر به هیچ وجه این نوع اقدامات و خودسوزی را تایید نکرده و نمی پسندیم از طرف دیگر هم حرکتی انجام نمی‌دهیم که باعث این قبیل اقدامات شود.

واعظی اظهار داشت: امروز رئیس جمهور اعلام کردند که ایام انتخابات چه مجلس و چه  ریاست‌جمهوری بهترین فرصت است که بتوانیم این خواسته‌های خود را بیشتر مطرح کنیم و ما همچنان این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا بدانیم چرا به اینجا رسیده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به سوالی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: این چیز جدیدی نیست ما چند ماه قبل در دولت بحث کردیم و تصمیم گرفتیم. ما در یک دوراهی مانده‌ایم از یک طرف معتقدیم اگر فضای ورزشگاه ها مناسب حضور خانم‌های محترم باشد از نظر ما منعی ندارد ولی با فضای فعلی با این میزان فحش و  درگیری این مصلحت نیست.