کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: ما برای سومین سال قهرمان شدیم اما با دست‌های خالی به قهرمانی رسیدیم.

روزهای سخت پرسپولیس شروع شده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس و هفتمین قهرمانی او در مقام بازیکن، گفت: از هواداران تشکر می‌کنم، ما سال سختی را داشتیم، در نیم فصل اول کار خیلی سخت بود، اما با همه این شرایط در آسیا هم موفق بودیم، اما متأسفانه گام آخر را کم آوردیم، اما خدا را شکر که در آخر فصل قهرمان شدیم وا ین کمترین کاری بود که می‌توانستیم برای هواداران انجام دهیم.

وی ادامه داد: سومین قهرمانی متوالی واقعا لذت‌بخش بود، فکر می‌کنم حق هواداران ما این قهرمانی‌هاست، امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم، چرا که روزهای سختی در پیش روی ماست. ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم و همه از آن خبر دارند. حرف‌ها زیاد است، اما توانستیم با دست‌های خالی قهرمان شویم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم، چرا که کار ما در سال بعد به مراتب سخت‌تر است.

حسینی در خصوص صحبت‌هایی که با بازیکنان بعد از قهرمانی انجام داد، افزود: ما بازی‌های سختی داریم، ما بعد از السد با سپاهان بازی می‌کنیم، این بازی‌های سنگین با فاصله کم انجام می‌شود، باید دوشنبه با السد بازی کنیم، اما امیدوارم در کنار هواداران بازی با السد را پشت سر بگذاریم، بعد از آن کار سختی با سپاهان خواهیم داشت. روزهای سخت ما شروع شده و سال سختی داشتیم، الان هم کار ما سخت‌تر شده است و امیدوارم که با تلاش و همت بچه ها در شرایط خوبی بمانیم، هر چند که می‌دانم بازیکنان سخت شده‌اند، اما باید تا جایی که می‌توانیم ادامه دهیم.

انتهای پیام/