طبق نظر کارشناسان سال های سال باید تلاش شود تا شرایط کشور به سال 92 یعنی زمان تحویل دولت به حسن روحانی برگردد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی سرزعیم استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان گفته است: «واقعیت این است که امروز اولویت مردم آزادی نیست و بلکه نان است. به همین دلیل اگر قرار است مشکلات معیشتی مردم حل شود یک اجماع نظر و قدرت عمل لازم است. در دولت روحانی تصمیمات دیر گرفته می‌شد و برخی از تصمیمات نیز امکان اجرایی شدن پیدا نمی‌کرد. در این موضوع ضعف دولت وجود داشت و برخــی نهــادهای حاکمیتی نیز همراهی نمــی‌کردند. در شــرایط کنونی مردم به دنبال یک سازوکار منسجم تصمیم‌گیری هستند کــه قابلیت اجرایــی نیز داشته باشد. این‌یک مزیت برای دولت آقای رئیسی است که بتواند از آن استفاده کند و نباید به سمتی حرکت کند که این فرصت را از دست بدهد».

گفتنی است این اظهارات در حالی توسط یک روزنامه اصلاح طلب و حامی روحانی منتشر می‌شود که اصلاح طلبان و اعتدالیون از سال 92 با شعارهایی نظیر آزادی، عزت پاسپورت و بی نیازی مردم به یارانه و... بر کرسی نشستند و امروز که دو ماه از رفتن آنها پس از هشت سال سکان داری می گذرد بدون هیچ خجالتی می گویند دغدغه مردم «نان» است. گردانندگان روزنامه آرمان که به رسانه خاندان هاشمی شهره هستند به این نکته اشاره نکرده اند که از جمله افتخارات مرحوم هاشمی آن بود که او روحانی را رئیس جمهور ایران کرد.

طبق نظر کارشناسان سال های سال باید تلاش شود تا شرایط کشور به سال 92 یعنی زمان تحویل دولت به حسن روحانی برگردد.

لازم به ذکر است این گفته ها در حالی مطرح می شود که نه آن بانیان ناکارآمد و بی کفایت پدیدآوری این مشکلات و نه رسانه های حامی آنها به دلیل ناکامی از تحقق وعده های پوچی که دادند و مشکلاتی بزرگی که برای زندگی مردم به وجود آوردند تاکنون از ساحت ملت ایران عذرخواهی نکرده اند.

منبع: جهان نیوز