پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قلم نوری ارزان یکی از مواردی است که برای اغلب افرادی که با گوشی موبایل، تبلت و مواردی از این قبیل بسیار کار می کنند، مفید بوده و به دنبال آن هستند. لذا باید توجه داشت که برای خرید آن نیاز است تا فرد با نکات مهم و ویژگی های آن آشنا باشد تا بتواند بهترین خرید خود را انجام دهد. در همین راستا قصد داریم تا برخی از مهمترین نکات خرید قلم نوری ارزان را از دید وب سایت فروشگاهی دیدنگار که سابقه چندین سال فروش و کار با این نوع تجهیزات الکترونیکی را دارد، بیان داریم.

01

هر آنچه که باید در خصوص خرید قلم نوری ارزان بدانید:

 

هر آنچه که باید در خصوص خرید قلم نوری ارزان بدانید:

چیزی که ما امروزه به عنوان قلم نوری ارزان از بازار خریداری نموده و استفاده نماییم در واقع یک نوع ورودی برای کامپیوتر محسوب می شود که می تواند از طریق بلوتوث، usb و ... با دستگاه اصلی ارتباط برقرار نموده و داده ها را تبادل نماید. این وسیله الکترونیکی همچنین قادر است تا به سیستم عامل هایی همانند اندروید و مکینتاش نیز متصل شود و به کمک نرم افزار هایی که بر روی آنها نصب می شود، داده های مربوطه را ارسال کند. اما سوال اینجاست که با توجه به تعداد بالا و تنوع زیادی که قلم های نوری در بازار دارند، کدام قلم برای ما می تواند مناسب باشد؟ در پاسخ به این سوال لازم است تا همواره موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • کیفیت قلم و صفحه آن:

کیفیت قلم توسط فاکتوری به نام LPI تعریف می گردد. این فاکتور مشخص می نماید که قلم شما در مساحت 1 اینچ مربع چه تعداد خط می تواند رسم نماید. بهترین انواع قلم های موجود در بازار عددی بین 2500 تا 5000 را پشتیبانی می نمایند. با این میزان LPI شما می توانید کارهای گرافیکی را به خوبی انجام دید.

  • اندازه صفحه:

همانگونه که می دانید برای اینکه یک قلم نوری ارزان بتواند داده ها را برای کامپیوتر یا گوشی شما ارسال نماید، نیاز به یک صفحه تبلت مانند برای فعالیت دارد. در این صفحات، 4 گوشه آن کالیبره شده اند که تنها با قلم های مخصوص به خود پاسخگو هستند. به عبارت دیگر به جز قلم مخصوص آنها نمی توانید از وسیله دیگری استفاده نمایید. با این توضیح اندازه صفحه با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهید، می تواند بسیار مهم باشد.

در خصوص انتخاب سایز حتما در گام اول کاربرد خود را مشخص نمایید. افرادی که کار گرافیکی انجام می دهند به محدوده فعالیتی بزرگتری نیاز دارند. البته توجه نمایید که همیشه بزرگ بودن تبلت خوب نیست زیرا هر اندازه که صفحه شما بزرگتر باشد، لازم دارد تا رزولوشن آن نیز به همان اندازه بهتر و قوی تر باشد تا تصاویر را منتقل نماید. این مورد در بحث هزینه نیز تاثیر گذار است.

02

نکات مهم در خرید قلم نوری ارزان

  • حساسیت صفحه:

مورد دیگری که در خرید قلم نوری ارزان باید به آن توجه داشته باشید، میزان حساسیت صفحه است. شما باید همواره صفحاتی را انتخاب نمایید که نیاز به فشار زیاد نداشته باشند و از سوی دیگر، بسیار حساس نیز نباشند. به صورت کلی می توان بیان نمود که فشار هایی در حدود 1024- 2048- 4096 گزینه های خوب و کاربردی هستند که به دست نیز آسیبی وارد نمی نمایند.

  • سرعت انتقال:

طبیعتا قلمی می تواند مفید باشد که داده های شما را سریعا به دستگاه مد نظرتان ارسال نماید. عر اندازه قلم پیشرفته تر باشد، تاخیر آن نیز کمتر است. سرعت انتقال با فاکتوری به نام RPS اندازه گیری می شود و اگر این پارامتر بین 130 تا 260 باشد، گزینه خوبی است. افرادی که برای گوشی موبایل خود قلم نوری تهیه می نمایند تا بتوانند اقدام به تدریس آنلاین نمایند، عموما نیاز به سرعت بالا دارند تا تاخیر را از بین ببرند.

  • قابلیت لمس:

همانگونه که توضیح داده شد در زمان خرید قلم نوری ارزان، توجه به صفحه همراه آن بسیار مهم است. برخی از صفحات قابلیت مولتی تاچ دارند. به عبارت دیگر شما به صورت همزمان می توانید با انگشت و قلم یا چند قلم به صورت همزمان استفاده نمایید. لذا افرادی که اغلب فعالیت های گرافیکی انجام می دهند یا نیاز دارند که عکس ها را بزرگ، کوچک یا ویرایش نمایند، بسیار مهم می باشد.

در زمان خرید قلم نوری ارزان گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می بایست به آن توجه نمایید. به طور مثال نوع اتصال به دستگاه، برند، سایز تبلت و مواردی از این قبیل از دیگر ویژگی های مهم می باشند. به صورت کلی این وسیله برای کلاس های آنلاین، اشخاصی که نیاز به درج امضای دیجیتالی دارند و گاها تولید محتوا بسیار کاربردی است. گاها برخی از قلم ها پس از مدتی کار کردن برای ارسال اطلاعات به مشکل بر می خورند و تاخیر بسیاری دارند. لذا همواره باید در خصوص دوام و پایداری آنها تحقیق نمود. هر گاه مشاهده نمودید که خطوط کشیده شده توسط قلم کمرنگ یا بریده بریده شده اند ممکن است به معنای کیفیت پایین قلم و نیاز به تعمیر باشد.

03

قلم نوری ارزان برای گوشی موبایل

امروزه فروشگاه های بسیاری وجود دارند که به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به ارائه قلم نوری ارزان می نمایند. اما همانگونه که در بالا توضیح داده شد، توجه به کیفیت و برند ارائه دهنده باعث می شود تا افراد بتوانند برای مدت زمان بیشتری بتوانند از آن استفاده نمایند. با این توضیح فروشگاه اینترنتی دیدنگار یکی از فروشگاه های معتبری می باشد که می تواند قلم های نوری متفاوتی را برای گوشی موبایل یا کامپیوتر شما ارائه دهد تا بهترین بازخورد را دریافت نمایید. همواره لازم است تا در نظر داشته باشید که پشتیبان های این وب سایت فروشگاهی آماده هستند، پاسخگوی هر سوال شما باشند تا بهترین خرید را انجام دهید. آنچه دیدنگار را از سایر رقبا در بازار متمایز می نماید، بیان نمودن تمام جزئیات کالا در زمان خرید، پشتیبانی عالی و ارائه خدمات تخصصی است. شما در وب سایت آن می توانید انواع مقالات تخصصی را مطالعه نمایید که نتیجه سالیان سال تجربه و فعالیت با لوازم الکتریکی و الکترونیکی می باشد. همچنین برای اینکه شرایط خرید برای تمام افراد مهیا باشد، امکان خرید قسطی نیز از آن وجود دارد.