منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با سایت «خبر سراسری» گفت: آقای رئیسی بحث عدالت و مبارزه با فساد را اعلام کرده است و این کار اگر در کشور تحقق پیدا کند که ما عدالت را اجرا کنیم می‌تواند بسیار مفید باشد اما این ها نباید در قالب شعار باقی بماند.

حقیقت‌پور: مبارزه با فساد در دولت رئیسی در حد شعار باقی نماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث‌آنلاین، به نقل از سایت خبر سراسری، منصور حقیقت پور فعال سیاسی اصولگرا درباره ارزیابی عملکرد دولت رئیسی گفت: «زمان، زمان کوتاهی برای ارزیابی نهایی است. آقای رئیسی در بخش واکسیناسیون خوب عمل کرد که در ارتباط با مردم هم نشان داده که عملکرد خوبی دارد اینکه دولت در این فاصله دارای طرح و برنامه اساسی برای حل مسائل و مشکلات کشور بوده باشد به ذهنم می‌رسد که مقداری برای قضاوت این کار زود است».

به گزارش سایت «خبر سراسری» او ادامه داد: «انسجام در دولت نیز انسجام قابل قبولی نیست و توقع می رفت حالا که همه نهاد ها یک دست شدند کار ها با انسجام در نهادهای اجرایی پیش برود اما این انسجام خوب نیست مثلا در قیمت گذاری ها شاهد هستیم که برنامه مشخصی در دستور کار آقایان وجود ندارد. من معتقدم دولت باید وقت بیشتری برای تدوین برنامه ها میگذاشت و تلاش میکرد برنامه ها بتواند کار را پیش ببرد ضمن اینکه وزار ساختار وزارت خانه ها را بهم می ریزند در حالیکه ممکن است چند ماه دیگر سر جای خود نباشند. نمی شود که وزیری با سلیقه ی خود ساختار وزارتی تعیین کند».

این فعال سیاسی درباره ماهیت سیاسی دولت در گفت‌وگو با سایت «خبر سراسری» تشریح کرد: «آقای رئیسی بحث عدالت و مبارزه با فساد را اعلام کرده است و این کار اگر در کشور تحقق پیدا کند که ما عدالت را اجرا کنیم می‌تواند بسیار مفید باشد اما این ها نباید در قالب شعار باقی بماند. عمده این صحبت ها در قالب شعار باقی می‌ماند و جنبه عملیاتی به خود نمی‌گیرد. لذا دولت آقای رئیسی اگر دنبال این هستند که در قلب مردم جایگاه مناسب پیدا کنند باید بتوانند مبارزه با فساد و تحقق عدالت را اجرا کنند که می‌تواند نتایج خوبی دهد».

حقیقت پور در پایان درخصوص شعارهای اقتصادی دولت به سایت «خبر سراسری» گفت: «از نظر اقتصادی باید زمان بیشتری به دولت دهیم، البته الان من قضاوتی نمی کنم چون فرصت کم است و در ماه های آینده باید ببینیم دولت چه می کند. هر چند در حوزه یارانه ها و ارز 4200 اقدامات خوبی را انجام داده است. ضمن اینکه توافق هم اگر صورت بگیرد امکانات بیشتری در اختیار دولت قرار خواهد گرفت».