تیری آنری اطمینان دارد که کیلیان امباپه در پایان فصل از پی اس جی جدا خواهد شد.

رئال عشقش را به امباپه ثابت کرد، او رفتنی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پی اس جی و رئال در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دقیقه 93 رسیده بود و کار بدون گل دنبال می‌شد که کیلیان امباپه با یک حرکت فردی و ضربه‌ای فوق العاده ورق را به سود پاریسی‌ها برگرداند. ستاره‌ای که گفته می‌شود فصل بعد در رئال خواهد بود، زهر خود را در آخرین دقیقه بازی ریخت و باعث شد پی اس جی برنده بازی رفت شود. سه هفته بعد در برنابئو بازی برگشت بین دو تیم برگزار خواهد شد.

تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه که بازی را برای شبکه " CBS" کارشناسی می‌کرد، در پایان بازی به تمجید از امباپه پرداخت و گفت:« در دنیای فوتبال بازیکنان کمی حضور دارند که باعث شوند به خاطرشان یک بازی فوتبال را تماشا کنم و هیجان زده شوم. اخیرا با دوستانم حرف می‌زدم و گفتم که امباپه یکی از همین بازیکنان است. بازیکنی که دوست دارید بازی‌اش را تماشا کنید و به‌خاطر او پای تلویزیون بنشینید. امباپه متخصص یک به یک‌هاست و باید به او آزادی عمل داد و از بازی‌اش لذت برد. عجب گلی زد و اطمینان دارم که این آخرین گل زیبایش نخواهد بود.»

جدایی امباپه از پی اس جی در پایان فصل:« به‌عنوان یک فرانسوی طبیعی است که دوست دارم او در پی اس جی و لوشامپیونا بماند ولی اگر شما می‌خواستید از ماندنی شدن او اطمینان حاصل کنید، باید دو سال پیش علاقه‌تان را نشان می‌دادید. پی اس جی این کار را نکرد ولی باشگاهی دیگر(رئال) ثابت کرد که به شکل جدی خواهان اوست. به شخصه بعید می‌دانم او در پی اس جی بماند.»