قرارداد جدید پیشنهادی پی اس جی به کیلیان امباپه، بندهایی در خود دارد که رد کردن آن تقریبا بعید و غیرممکن به نظر می‌رسد.

قراردادی با هشت بند؛ جزئیات یک پیشنهاد نجومی و ردنشدنی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و تمام تلاش های سران تیم پاریسی برای تمدید قرارداد او تاکنون ناکام بوده است. با این وجود در فرانسه معتقدند که با برآورده شدن شروطی خاص، شاید این بازیکن تصمیم به ماندن در پاریس بگیرد.

این مهاجم جوان دوست دارد در مرکزیت پروژه های آینده باشگاه باشد. شنیده ها حاکی از این است که امباپه دوست دارد در تیمی توپ بزند که توانایی رقابت در تورنمنت های بزرگ را داشته باشد و این مساله ای است که ناصر الخلیفی در مراسم معارفه لیونل مسی نیز به آن اذعان کرد.

بر خلاف فرانسه در اسپانیا تقریبا تمامی رسانه ها متفق القول اطمینان دارند که امباپه فصل بعد با پیراهن رئال در میادین حاضر خواهد شد. گفته می شود که فلورنتینو پرز، رئیس رئال، تمامی توافق لازم با امباپه را نهایی کرده و پس از بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، همه چیز وارد فاز نهایی خود خواهد شد.

دو روز پیش اما در ال چیرینگیتو ادعا شد که ملاقات شبانه‌ای بین مسئولان پی اس جی و خانواده امباپه صورت گرفته و تلاش ها برای حفظ او مضاعف شده است. درخشش امباپه برابر رئال و گل دقیقه 93 او گویا معادلات را به هم زده است.

دیروز ایندیپندنت انگلیس و سپس رادیو مونته کارلو نیز خبر از پیشنهاد دستمزد یک میلیون یورویی در هفته به امباپه دادند. 

ساعاتی پیش اما "موندودپورتیوو"، جزئیاتی کامل از این قرارداد پیشنهادی منتشر کرد که بسیار جالب توجه است. قراردادی که شاید ورق را کاملا برگرداند.

قراردادی با بندهای 8 گانه

1- اعتبار قرارداد، یک ساله است و با بند تمدید

2- دستمزد یک میلیون یورو در هفته و 50 میلیون یورو در سال.

3-امباپه با این قرارداد، بیشترین دریافتی را در دنیای فوتبال، بالاتر از مسی و نیمار خواهد داشت.

4-کمیسیون و پاداش‌هایی بر اساس نتایج ورزشی تعیین شده که دستمزد او را از 50 میلیون یورو نیز فراتر خواهد برد.

5-قرارداد مارکتینگ و بازاریابی جداگانه و پرسود بین امباپه و شرکت های وابسته به "Qatar Sports Investments" منعقد خواهد شد.

6-کمیسیون میلیون یورویی به پدر و مادر امباپه تعلق خواهد گرفت.

7-امباپه مرکز ثقل پروژه ورزشی پی اس جی و بالاتر از مسی، تبدیل به جواهر شماره یک باشگاه می شود.

8-کیلیان امباپه در جام جهانی قطر، نماینده اول پی اس جی و تیم ملی کشورش  فرانسه خواهد بود.

در مادرید بر این اعتقادند که امباپه بر سر قول خود خواهد ماند و پس از بازی برگشت، امضای نهایی را پای برگه قرارداد خواهد زد ولی در فرانسه می گویند که تقریبا رد کردن این پیشنهاد غیرممکن است. پیشنهادی که همه اهداف مالی، ورزشی و سیاسی دو طرف را برآورده خواهد کرد. 

چیزی که در آن تردیدی وجود ندارد اینکه، 4 ماه سرنوشت ساز و پرتنش پیش روی امباپه، پی اس جی و رئال خواهد بود.