روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و گران قیمت چلسی همچنان نمایش پرفراز و نشیبی داشته و از روزهای اوج خود دور است.

آگهیِ گمشده؛ این فوق ستاره را جایی ندیده‌اید؟ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل تابستان سال گذشته بود که چلسی دست به خرید بزرگی زده و روملو لوکاکو، مهاجم اسبق و بلژیکی خود را با رقم هنگفت 115 میلیون یورو از اینتر جذب کرد. چلسی بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال یک مهاجم طراز اول برای تکمیل ترکیب خود می گشت و چه کسی بهتر از روملو لوکاکو که در اینتر عملکرد فوق العاده ای داشته و دوباره به روزهای اوج بازگشته بود.

این ستاره 29 ساله کار خود در باشگاه جدیدش را درخشان و با گلزنی در دربی لندن مقابل آرسنال آغاز کرده و نشان داد قصد دارد روزهای تلخ گذشته در چلسی را فراموش کند. اما یک مصدومیت غیرمنتظره در ماه نوامبر منجر به افت شدید روملو لوکاکو شد و در ادامه مصاحبه تند او پیش از اتمام سال 2021 همه چیز را بدتر کرد.

اما روملو لوکاکو در جریان مسابقه دیشب چلسی مقابل کریستال پالاس عملکرد عجیبی از خود ارائه داده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. این بازیکن طی 90 دقیقه حضور در میدان تنها و تنها هفت لمس توپ داشت که یکی از آنها نیز ضربه شروع مسابقه در ابتدای نیمه دوم بود.

این بدترین عملکرد ممکن برای یک بازیکن در لیگ برتر از سال 2004 و زمان جمع آوری آمار بازیکنان در لیگ انگلیس بوده است. البته توماس توخل در پایان این دیدار مدعی شد سعی بر دفاع از ستاره تحت فشار خود داشته و ضمن اعلام اینکه از این آمار خبر دارد، تاکید کرد شاید چنین ارقامی به خودی خود گویای همه چیز نباشد. سرمربی آلمانی البته در پایان مسابقه تاکید کرد تیمش در دیدار مقابل پالاس مستحکم کار کرده، اما عملکرد بازیکنان دفاعی بهتر بوده تا اینگونه به بازیکنانی چون روملو لوکاکو اعلام موضوع کند.

به هر حال روملو لوکاکو علیرغم گلزنی در فینال جام باشگاه های جهان هنوز در تیم جدید خود شرایط چندان مساعدی نداشته و هر هفته بیشتر از قبل تحت فشار است. بازگشت به لیگ برتر انگار همانند دوران حضور در چلسی و منچستریونایتد چندان برای این بازیکن شیرین نبوده و طبیعی است که روملو لوکاکو دلتنگ روزهای درخشش در لباس اینتر باشد.