کریستیانو رونالدو به حریف دلخواه خود رسید؛ اتلتیکو مادرید یعنی خاطرات شادی های جنجالی بعد از گل.

معشوقه قدیمی رونالدو؛ شب CR7فرا رسید! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستریونایتد رفت و این بدان معناست که کریستیانو رونالدو بار دیگر به اسپانیا بازخواهد گشت تا در مقابل شاگردان دیگو سیمئونه به میدان برود.

شاید جنجالی ترین ژست کریستیانو رونالدو در سال های اخیر؛ به ثمر رساندن گل چهارم در فینال لیگ قهرمانان و نمایش کوه عضلات

کریستیانو رونالدو بیش از هر تیم دیگری در طول دوران حرفه ای خود با اتلتیکومادرید روبرو شده و حالا امشب امیدوار است دوباره در مقابل تیم دیگو سیمئونه توانایی های خود را نشان دهد. رونالدو 25 گل مقابل اتلتیکو به ثمر رسانده است و تنها برابر سویا با 27 گل آمار بهتری دارد. اما ستاره پرتغالی فقط یک پاس گل مقابل سویا و 9 پاس در برابر اتلتیکو در کارنامه دارد.

انگار رونالدو تمام هنرنمایی های خود را برای اتلتیکومادرید کنار گذاشته بود؛ لم دادن روی سکوهای تبلیغاتی بعد از باز کردن دروازه یان اوبلاک

کریستیانو رونالدو در طول دوران ورزشی خود 35 بار با لباس های تیم های مختلف مقابل اتلتیکومادرید بازی کرده و در مجموع به 17 پیروزی، 9 تساوی و 9 باخت دست یافته است. 

اوج دوران درخشش ستاره پرتغالی برابر این تیم با لباس رئال مادرید رقم خورده است. کریستیانو رونالدو در در دربی های مادرید 22 بار موفق به گلزنی شده و 12 بار در لالیگا، چهار بار گل در لیگ قهرمانان و شش بار در کوپا دل ری دروازه این تیم را باز کرد.

مثل توماس مولر بعد از گلزنی در یورو 96 مقابل انگلیس؛ از آن خوشحالی هایی که هواداران تیم رقیب را از عصبانیت به جنون می رساند.

همچنین رونالدو سابقه چهار هت تریک مقابل اتلتیکو دارد که دو هت تریک در لالیگا و دو تا لیگ قهرمانان اروپا رقم خورده است. اولین سه گانه رونالدو در آوریل 2012 و در استادیوم ویسنته کالدرون، در جریان پیروزی 4-1 رئال مادرید رخ داد. 

این همه ژست متفکرانه رونالدو بعد از گلزنی در خانه اتلتیکومادرید و پیش چشم هواداران این تیم؛ ستاره پرتغالی برای اذیت کردن هواداران حریف کم نمی گذاشت

همچنین آخرین هت تریک رونالدو نیز در دوران حضورش در یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در تورین ثبت شد که یکی از بهترین شب های زندگی رونالدو بود. همچنین کریستیانو رونالدو شش پنالتی مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رسانده و هرگز حتی یک پنالتی نیز برابر تیم دیگو سیمئونه را از دست نداده است.

اما انتقام بزرگ از دیگو سیمئونه- بعد از خوشحالی جنجالی سرمربی اتلتیکو در بازی رفت، رونالدو با هت تریک خود پیغام روشنی به ال چولو داد، هرگز من را عصبانی نکن.