فرهاد مجیدی در غیاب دو عنصر مهم دفاعی تیمش روزبه چشمی و محمد دانشگر را در قلب دفاع بازی داد .فرهاد مجیدی در غیاب دو عنصر مهم دفاعی تیمش روزبه چشمی و محمد دانشگر را در قلب دفاع بازی داد .

ترکیب استقلال مقابل فجر با این 11 نفر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای اینکه همچنان صدر جدول رده بندی را در اختیار داشته باشد و بتواند خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند، چاره ای جز پیروزی برابر فجرسپاسی ندارد. آبی پوشان با وجود تمام مشکلات پیش آمده، به دنبال استفاده حداکثری از این دیدار خانگی هستند.

این دیدار کاملا تحت تأثیر غیبت سیاوش یزدانی و حسین مرادمند است. دو بازیکنی که به دلیل مسائل مربوط به اعزام به خدمت سربازی، در این دیدار حضور ندارند و حالا فرهاد مجیدی باید از بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کند.

* حسینی و انگیزه برای جبران اتفاقات دیدار رفت

همچنان سیدحسین حسینی انتخاب نخست فرهاد مجیدی برای دروازه آبی پوشان است. سنگربان باتجربه ای که در هفته های گذشته عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و امروز نیز در قفس توری استقلال قرار خواهد گرفت. در دیدار رفت، حسینی در ثانیه های پایانی دروازه اش را باز شده دید. گلی که روی لغزش پای این دروازه بان به ثمر رسید و امروز حسینی از انگیزه های بالایی برای جبران آن اتفاقات است.

* بازیکنانی در پست غیرتخصصی

با غیبت یزدانی و مرادمند، روزبه چشمی به همراه محمد دانشگر در خط دفاعی به میدان می روند. با اینکه دانشگر دچار مصدومیت جزئی شده بود اما با چراغ سبز کادرپزشکی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

زبیر نیک نفس که دیدار برابر تراکتور را به دلیل محرومیت از دست داده بود، امروز به ترکیب اصلی بازگشته است. هافبک باتجربه خط میانی آبی ها امروز وظیفه سنگینی را در خط دفاعی خواهد داشت.

* صالح، انتخاب بی رقیب در سمت راست

با غیبت وریا غفوری به دلیل مسائل انضباطی، صالح حردانی تنها انتخاب مجیدی در سمت راست است. بازیکن جدید آبی ها که در دو بازی قبلی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، در این بازی نیز از ابتدا به میدان می رود. جعفر سلمانی نیز پس از اینکه در دیدار برابر تراکتور نیمکت نشین بود، امروز از ابتدا بازی خواهد کرد.

* حضور ثابت آمانوف در میانه میدان

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی، به تعریف و تمجید از عزیزبک آمانوف ازبکستانی پرداخت. بازیکنی که قابلیت بازی در چند پست را دارد و امروز در ترکیب اصلی حضور دارد و در کنار مهدی مهدی پور وظیفه سنگینی را برعهده خواهد داشت.

* حسین زاده در پی تکرار درخشش

امیرحسین حسین زاده که در دیدار برابر تراکتور یک گل 3 امتیازی را به ثمر رسانده بود، امروز نیز در پی تکرار درخشش برابر فجرسپاسی است. هافبک تهاجمی و جوان آبی ها که سودای حضور در تیم ملی را در سر دارد، یکی از امیدهای اصلی آبی ها برای گلزنی است.

* خارجی ها در خط حمله

رودی ژستد و کوین یامگا همچون دیدارهای گذشته از ابتدا به میدان می روند. دو بازیکن خارجی که روی گل های زیادی در این فصل تأثیرگذار بوده اند، امروز در پی ادامه درخشش مقابل فجرسپاسی هستند.

ترکیب استقلال برابر فجرسپاسی:

حسین حسینی – روزبه چشمی – محمد دانشگر – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – عزیزبک آمانوف – صالح حردانی – جعفر سلمانی – حسین حسین زاده – کوین یامگا – رودی ژستد