سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است گلزنی در نیمه اول کلید پیروزی برابر لیورپول خواهد بود.

اینزاگی: حتما باید در نیمه اول به لیورپول گل بزنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که اخیراً روند پر نوسانی را تجربه کرده جمعه شب یک پیروزی پرگل برابر سالرنیتانا به دست آورد تا با روحیه ای مناسب پا به دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بگذارد. با این حال با توجه به فرم و آمادگی لیورپول، بعید به نظر می رسد که نراتزوری بتواند در بازی برگشت شکست 2-0 دور رفت را جبران و به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند؛ البته باید به این نکته هم توجه داشت که هیچ چیز در فوتبال و البته تورنمنتی مثل لیگ قهرمانان اروپا قابل پیش بینی نیست.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پیش از این بازی گفت: "نتیجه بازی رفت ما را تحت تاثیر قرار داد. یک عملکرد خوب برابر لیورپول داشتیم اما نتیجه برای‌مان به نوعی جریمه به حساب می‌آمد. فردا بازی سختی خواهد بود اما ما انگیزه زیادی داریم. مهم است و در واقع می توانم بگویم ضروری است که در نیمه اول گلزنی کنیم، اما می دانیم که بازی بسیار سختی خواهد بود.

ما سه روز برای آماده شدن زمان داشتیم و بچه ها تمرکز کامل دارند. ما با تیم‌هایی نظیر بایرن مونیخ، منچستر سیتی و دیگر تیم های بزرگ اروپا روبرو هستیم. بازی رفت در میلان عالی بود و می دانیم که دیدار فردا سخت تر هم خواهد بود. ما تمام تلاش خود را در بازی رفت انجام دادیم و فردا نیز چنین کاری را انجام خواهیم داد."

اینزاگی در ادامه گفت: ". این بازی مطمئناً به رشد ما کمک خواهد کرد. بودن در این رقابت‌ها اتفاقی منحصر به فرد در دوران حرفه‌ای یک بازیکن است. ما جمعه بازی دشواری داشتیم، اما به خوبی توانستیم شرایط را به سود خود تغییر دهیم و مسلط بودیم. به برد نیاز داشتیم، به خصوص از نظر ذهنی. اکنون برای لیورپول آماده هستیم."