مدیران باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارند تکلیف سرمربی بعدی این تیم را زودتر از پایان فصل مشخص کنند.

تصمیم مدیران یونایتد برای انتخاب سرمربی تا ماه آینده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج اوله گونار سولسشر از هدایت یونایتد، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره جانشین احتمالی این مربی نروژی انجام شد. 

با این حال در نهایت این رالف رانگنیک بود که به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت تا شیاطین سرخ فرصت کافی برای بررسی شرایط و انتخاب مربی مناسب را داشته باشند. 

این مربی آلمانی قرار است پس از اتمام فصل جاری از نیمکت یونایتد خداحافظی کرده و به کار به عنوان مشاور در این باشگاه ادامه دهد. 

حالا دیلی میل مدعی شده که مدیران یونایتد امیدوار هستند که مربی مدنظر خود برای هدایت این تیم را تا پایان ماه آوریل انتخاب کرده و حضور او در این تیم را نهایی کرده باشند تا بتوانند تمرینات پیش فصل را به بهترین شکل ممکن برگزار کرده و به صورت کامل برای حضور در فصل آینده آماده شوند. 

مدیران جدید یونایتد شامل ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی، به همراه جان مورتاف، مدیر فوتبال، تصمیم دارند بیشترین زمان ممکن را در اختیار این مربی قرار دهند تا به خوبی با شرایط این باشگاه سازگار شده و پس از آن بتواند تصمیمات درستی برای این تیم اتخاذ کند.

حتی اگر مربی انتخاب شده از سوی آنها نتواند تا پایان فصل به جمع این تیم اضافه شود، باز هم این امکان را دارد که درباره قراردادهای بازیکنان فعلی اظهارنظر کرده و برنامه نقل و انتقالاتی را پیش از باز شدن پنجره تابستانی تعیین کند. 

گفته می‌شود مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاخ اصلی‌ترین گزینه‌های نشستن روی نیمکت یونایتد در فصل آینده هستند.