ستاره هلندی یوونتوس می گوید بهتر بود در شروع کارش در این باشگاه، شخصیت خجالتی و محترم خود را کنار می گذاشت.

شاید بیش از اندازه به رونالدو احترام می گذاشتم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دی‌لیخت در سال 2019 و با امضای قراردادی به ارزش 85 میلیون یورو از آژاکس جدا شده و به یوونتوس پیوست.

بارسلونا در همان زمان نیز علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت و حتی گفته می‌شود که پیشنهاد جذب او به همراه فرنکی دی یونگ، هم تیمی و دوست نزدیک او، را ارائه کرد اما دی‌لیخت تصمیم گرفت به ایتالیا برود.

مینو رایولا، مدیربرنامه این مدافع هلندی، پس از انتقال او به تورین مدعی شد که این بازیکن خواسته به یوونتوس برود تا بتواند با بازی در لیگ ایتالیا از نظر دفاعی پیشرفت کند. با این حال در یکی دو ماه گذشته شایعات بسیاری درباره جدایی این بازیکن از یوونتوس به گوش رسیده و نمایندگان او مدعی شده‌اند که دی‌لیخت آماده است قدم بعدی را در زندگی حرفه‌ای خود بردارد.

ستاره هلندی در مصاحبه جدید خود و در مورد روزهای آغازیش در یووه گفت:« یووه فضایی کاملا متفاوت با آژاکس دارد و این را خیلی زود فهمیدم. در لیگ هلند وقتی برابر تیم قعر جدولی 2-0 پیروز می شدیم، هواداران از ما دلگیر می شدند، چون توقعات، برتری پرگل‌تر بود. در یووه اما وقتی برابر تیم آخر جدول 1-0 برنده می شوید، همه خوشحالند. در ابتدا تعجب می کردم ولی باید توجه داشت که سطح کیفی سری آ بسیار بالاست و پیروزی بر تیم های ته جدولی نیز ساده نیست. در شروع، شرایط برایم کمی سخت بود. خجالتی بودم و البته شخصیتم اینگونه است که به همه احترام می گذارم ولی شاید بیش از اندازه به بزرگان تیم مثل رونالدو و بوفون احترام می گذاشتم.»

دی‌لیخت ادامه داد:« البته درک می کنم که همه در یک قایق هستیم و سپس تبدیل به هم تیمی و شاید دوستان خوبی شویم. در یووه با مک‌کنی بسیار صمیمی هستم. او از زمان پیوستاش به یووه بسیار پیشرفت کرده و روی من هم تاثیر مثبتی گذاشته است. او شخصیتی متفاوت و بسیار شاد است و این حس را به اطرافیانش نیز منتقل می کند.»