سرمربی ایتالیایی الغرافه با اشاره به حضور 13 ملی پوش در ترکیب تیم آهال ترکمنستان، آنها را حریفی سرسخت قلمداد کرد.

انتقاد استراماچونی از فاصله کم بازی‌های لیگ قهرمانان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی سرمربی الغرافه تایید کرد که دیدار با آهال ترکمنستان آسان نخواهد بود. سرمربی ایتالیایی پلنگ ها در نشست خبری دیدار امروز گفت: آهال تیمی منظم و قدرتمند است که ساختار و سرعتی قوی داشته و در ترکیب خود، حدود 13 بازیکن از تیم ملی ترکمنستان را در اختیار دارد.

او ادامه داد: آنها همچنین در اولین بازی خود برابر شباب الاهلی به تساوی رسیدند. پس باید برای این بازی سخت، آمادگی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: حریف ما پس از تساوی در اولین دیدار روحیه خوبی دارد و باید شایستگی های خود را در مسابقات قهرمانی آسیا ثابت کند، اما در عین حال به دنبال پیروزی هستیم تا یک قدم به رزرو بلیت صعود به دور بعد نزدیک شویم.

استراماچونی خاطرنشان کرد: ما برای بازی امروز سخت کار خواهیم کرد تا بتوانیم جلوی حملات این تیم را بگیریم. در پی مهار مطرح ترین بازیکنان این تیم هستیم تا امروز سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی ایتالیایی در پاسخ به سوالی در مورد زمان اندک برای آماده سازی تیم گفت: دو روز برای آماده سازی تیم کافی نیست و رطوبت بالا روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته است اما این موضوع نه فقط برای گروه سوم یا تیم من بلکه برای همه تیم های حاضر در این مسابقات صدق می کند.