محمد محبی در حضور 12 دقیقه ای خود در زمین در مصاف با استوریل می توانست یک پاس گل به نام خود ثبت کند اما روی کاستا موقعیت مهیا شده خوب توسط این بازیکن را از دست داد.

بدشانسی محمد محبی در ثبت پاس گل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مصاف سانتاکلارا با استوریل در حالی با نتیجه دو بر صفر به سود تیم سانتاکلارا پایان یافت که محمد محبی در دقیقه 78 بازی به جای تاگاوا زننده گل دوم وارد میدان شد؛ او دقایقی بعد از ورود به میدان در پست وینگر راست با یک حرکت تماشایی روی کاستا را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن می توانست زننده گل سوم برای تیم سانتاکلارا بعد از ریکاردو آنتونیو در دقیقه 44 و تاگاوا در دقیقه 53 باشد اما قدر این موقعیت را ندانست و دقایقی بعد از سوی سرمربی تیم تعویض شد.  

سانتاکلارا با کسب سه امتیاز این دیدار 34 امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد. این تیم از روزهای بد در هفته های ابتدایی که به قعر جدول نزدیک شده بود فاصله گرفت و دیگر خط سقوط به دسته پایین تر را حس نمی کند. پیروزی دو بر صفر سانتاکلارا با بازگشت به ترکیب این تیم؛ اتفاق خوبی برای محمد محبی بود. بازیکنی که در هفته های اخیر سه بار از جمله دیدار با بنفیکا برای تیمش گلزنی کرد و امیدوار است به این روند در هفته های پایانی ادامه دهد. او در بازی پیشین در برابر پورتو در لیست 18 نفره تیم جای نگرفته بود اما یک بار دیگر توانست سرمربی تیم سانتاکلارا را متقاعد به استفاده از خود کند.