رائول آلبیول کاپیتان ویارئال تیمش را شایسته رسیدن به فینال لیگ قهرمانان می داند.

روی ما حساب نکنید ولی به فینال خواهیم رفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آرنا به مصاف ویارئال رفت که این بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا با توجه به پیروزی 1-0 نماینده اسپانیا در بازی رفت، این زیردریایی زرد باشد که با پیروزی 2-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کند.
 

این نتیجه غیرمنتظره در حالی رقم خورد که باواریایی‌ها با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 52 توانسته بودند از میهمان خود پیش بیفتند.

در حالی که بایرن مونیخ به فشار حملات خود برای از هم پاشیدن دفاع چند لایه زیردریایی زرد می‌افزود، این میهمان اسپانیایی بود که برخلاف جریان بازی توسط بازیکن تعویضی‌اش ساموئل چوکوئزه در دقیقه 88 گل تساوی را به ثمر رساند و موفق به خلق یک شگفتی دیگر شد.

به این ترتیب شاگردان اونای امری پس از حذف یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی، یکی دیگر از بزرگان فوتبال اروپا را هم حذف کردند و به‌عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

در پایان بازی رائول آلبیول، کاپیتان ویارئال بهترین بازیکن زمین معرفی شد. مدافع سابق رئال و ناپولی در واکنش به صعود زیردریایی ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت:« باورکردنی نیست. نیاز به تلاش و انرژی بسیار زیادی بود و مثل یک تیم بازی کردیم. این یک موفقیت گروهی است. رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای باشگاهی چون ویارئال موفقیت بسیار بزرگی است. 90 دقیقه ای بسیار طولانی را پشت سر گذاشتیم و واقعا بازی سختی بود. خوش شانس هم بودیم که اولین شوت داخل چارچوب ما منجر به گل شد. اگر بازی به دو وقت اضافه می رفت، زجر بزرگی به ما تحمیل می شد.»

آلبیول ادامه داد:« در طول بازی بسیار مراقب لواندوفسکی بودیم. مهاجمانی در چنین سطح را نباید یک لحظه هم رها کرد. یک بار غفلت کردیم و به ما گل زد ولی خوشبختانه اجازه ندادیم دیگر به گل برسد. این پیروزی تقدیم به هواداران و مدیران باشگاه. اینجا همه مثل یک خانواده ایم. کسی فکرش را نمی کرد به نیمه نهایی برسیم ولی حالا برای فینال مبارزه خواهیم کرد. ما این توانایی را داریم تا هر تیمی را به چالش بکشیم. هر حریفی برابر ما دچار سختی می شود. بازی را به سمتی می بریم که در نهایت بتوانیم به حریف‌مان ضربه بزنیم. سال قبل فاتح لیگ اروپا شدیم و حالا اینجا هستیم. نیمه نهایی سختی پیش رو داریم ولی خودمان را به خوبی مهیا خواهیم کرد. می دانم کسی روی ویارئال حساب نمی کند ولی می خواهیم و می توانیم به فینال برویم و تاریخ سازی کنیم. کسی نمی تواند مانع رویاپردازی این تیم شود.»