سرمربی رئال مادرید با وجود برتری دراماتیک در زمین سویا به داوری بازی انتقادات تندی را وارد کرد.

آنجلوتی: تصمیمات داور غیر قابل درک بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امشب از هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، صدرنشین جدول رده‌بندی رئال مادرید میهمان تیم سوم جدول سویا بود و موفق شد که این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد.

رئال مادرید در حالی موفق به کسب بیست‌و‌سومین پیروزی فصل خود شد و به لطف آن حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 15 امتیاز افزایش داد که نیمه اول را 2-0 به حریفش باخته بود.

در 45 دقیقه نخست ایوان راکیتیچ در دقیقه 21 و اریک لاملا در دقیقه 25 دو بار دروازه کهکشانی‌ها را باز کردند. در نیمه دوم اما رئال با ارائه یک بازی برتر توسط رودریگو در دقیقه 50 و ناچو در دقیقه 82 گل‌های خورده را جبران کرد. بازگشت باشکوه کهکشانی‌ها در دقیقه دوم وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم کامل شد، زمانی که کریم بنزما سومین گل تیم میهمان را در آندلس به ثمر رساند تا کارلو آنچلوتی و مردانش بازی باخته را ببرند.

این نتیجه رئال مادرید را 75 امتیازی کرد و این در حالی است که تنها شش هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. پس از رئال مادرید، بارسا با 15 امتیاز اختلاف و دو بازی کمتر رده دوم را در اختیار دارد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« این یک پیروزی بسیار مهم بود. در نیمه دوم واکنش فوق العاده ای داشتیم و شخصیت رئال را نشان دادیم. تیم متعهد و فداکارانه بازی کرد و توانستیم دو گل عقب افتاده را جبران کنیم و سومی را هم به ثمر برسانیم. رئال بار دیگر نشان داد که قادر به چه کارهای خاص و ویژه ای است.»

کارلتو ادامه داد:« بازی را بد و خسته کننده شروع کردیم ولی مهم این بود که ایمان و اطمینان‌ را از دست ندادیم. داوری هم مساله ساز بود. هنوز نمی دانم چرا داور گل وینیسیوس را هند اعلام کرد و در نیمه اول برخورد توپ به دست کارلوس حتی بازبینی هم نشد. کافی بود کاماوینگا را هم اخراج کند تا برنامه ها کامل شود. اصلا تصمیمات داور را درک نکردم. امشب همه منتظر لغزش رئال بودند ولی به شایستگی برنده شدیم. هنوز قهرمان نشده ایم ولی قدم مهمی به سمت آن برداشتیم.»