ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، از محمد صلاح در برابر منتقدان حمایت کرد.

آرنولد: صلاح، قربانی موفقیت‌های خودش است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، صلاح یکی از بهترین ستاره‌های این فصل لیورپول و حتی لیگ برتر بوده و عملکرد درخشانی را در ترکیب تیم یورگن کلوپ به نمایش گذاشته است. 

با این حال این ستاره مصری در چند هفته اخیر روند نزولی داشته و حالا هشت بازی است که نتوانسته برای این تیم باشگاهی و تیم ملی کشورش گلزنی کند که این شامل دو دیدار حساس برابر منچسترسیتی در لیگ برتر و نیمه نهایی جام حذفی انگلیس نیز می‌شود. 

صلاح در 12 بازی اخیری که انجام داده تنها یک بار موفق به گلزنی شده اما با توجه به عملکرد درخشانی که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر 22-2021 داشته همچنان بهترین گلزن این لیگ به حساب می‌آید. 

ترنت الکساندر آرنولد در واکنش به انتقادهایی که از عملکرد این بازیکن مصری در هفته‌های اخیر مطرح شده به خبرنگاران گفت:«من فکر می‌کنم این انتقادها غیرمنصفانه است. هرچند با توجه به سطحی که او خودش را به آن رسانده باید گفت که او به نوعی قربانی موفقیت‌هایی است که خودش آنها را به دست آورده است.»

او با اشاره به عملکرد خوب صلاح در فصل جاری برای لیورپول اظهار داشت:«او همچنان آقای گل است و از نظر پاس گل‌های ارسالی نیز تنها یکی از من عقب‌تر است. با این حال مردم می‌گویند که او در شرایط بدی است؟! او در لیگ قهرمانان هم در کورس کسب عنوان آقای گلی است.»

این مدافع انگلیسی با تمجید از نمایش این بازیکن در چند فصل اخیر اضافه کرد:« کاری که او در پنج فصل اخیر برای ما انجام داده فوق العاده بوده است. این که مردم بگویند او در شرایط بدی است منصفانه نیست. همه ما باور داریم که او به زودی برای ما گلزنی خواهد کرد. فقط باید به او زمان داد که بار دیگر به روند گلزنی برگردد.»