قهرمانی پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ فرانسه نیز نتوانسته خشم هواداران این تیم را کاهش دهد.

 هو شدن دوباره مسی؛ هواداران PSG دست‌بردار نیستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ فرانسه به مصاف لانس رفت و مقابل این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد. 

شاگردان مائوریسیو پوچتینو برای کسب عنوان قهرمانی تنها به همین یک امتیاز نیاز داشتند و به این ترتیب با وجود این که نتوانستند از سد تیم حریف عبور کنند اما قهرمانی‌شان در رقابت‌های لیگ فرانسه را مسجل کردند. 

لیونل مسی تک گل تیمش در این بازی را با شوتی جذاب و تماشایی وارد دروازه حریف کرد تا زمینه‌ساز قهرمانی تیمش شده باشد به علاوه اینکه اولین تجربه قهرمانی خودش در لیگ فرانسه نیز به حساب می‌آید. 

با این حال به نظر می‌رسد که حتی این جام قهرمانی هم نتوانسته التیامی بر خشم و ناراحتی هواداران پاری سن ژرمن در چند هفته اخیر باشد و آنها همچنان بار دیگر در بازی شب گذشته هم با حضور در پارک دو پرنس نارضایتی خود را از شرایط موجود ابراز کردند. 

کلید این اتفاق پس از بازی برگشت برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان خورد، زمانی که پی اس جی با یک گل در خانه در بازی رفت پیروز شده و یک گل هم در سانتیاگو برنابئو به این تیم زده بود اما در نهایت با هت‌تریک کریم بنزما بازی را واگذار کرده و از این رقابت‌ها حذف شد. 

همین موضوع خشم هواداران پی اس جی را که امیدوار بودند با جذب لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوییجی دوناروما و قرار  گرفتن این نفرات در کنار بازیکنانی چون نیمار، وراتی و امباپه به حسرت خود برای کسب جام قهرمانی پایان دهند برانگیخت. 

آنها شب گذشته علیرغم حضور در پارک دو پرنس مشارکت خاصی در خوشحالی پس از بازی به مناسبت قهرمانی نداشتند و تصمیم گرفتند که همچنان به هو کردن بازیکنانی مانند مسی و نیمار ادامه دهند، موضوعی که واکنش پوچتینو را به همراه داشت؛ این مربی آرژانتینی هو کردن مسی را غیر قابل پذیرش توصیف کرد. مارکو وراتی نیز پس از پایان بازی مدعی شد که نمی‌تواند واکنش هواداران این تیم را درک کند.