مهمترین گزینه فصل نقل و انتقالات سال 69 اوکی نهائی را برای رسیدن به دروازه استقلال در مهمانی افطاری آن تیم داد

عابدزاده در افطاری استقلالی شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، سه دروازه بان روی بورس سال 68 مهمترین گزینه های نقل و انتقالات سال 69 بودند. استقلال از سعید عزیزیان استفاده می کرد و بهزاد غلامپور درون دروازه پاس تهران بود. مهمترین گزینه و ستاره آن سالهای فوتبال ایران، دروازه بان ملی پوش ایران در تام اصفهان بود. احمد رضاعابدزاده که با تیم ملی ایران در سال 67 به مقام سوم جام ملتهای آسیا در سال 1988 قطر رسیده بود در تیررس همه تیم های ایران قرار داشت. 
عابدزاده در اردیبهشت آن سال و قبل از برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ قدس بین استقلال و ملوان در میهمانی افطاری این تیم قول رفتن به استقلال را داد تا عزیزیان  که در استقلال بازی می کرد پرسپولیس را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کند.
حضور عابدزاده در استقلال با قهرمانی این تیم در لیگ قدس آن سال و قهرمانی استقلال در جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های تهران سال 70، بعد از پنج قهرمانی پرسپولیس همراه شد، تا استقلال و عابدزاده از این نقل و انتقال هر دو سود ببرند. 
غلامپور در پاس ماند و عزیزیان  که به پرسپولیس پیوسته بود  با بدشانسی در تمرینات و شکستگی استخوان ساق پا در برخورد با فرامرز میرزایی ماه ها از فوتبال دور ماند.