سرپرست فدراسیون فوتبال توضیحاتی را پیرامون نامه فیفا و برنامه آماده سازی تیم ملی ارائه داد.

ماجدی:از  افشاگری متاسفم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، میرشاد ماجدی در حاشیه فینال حذفی  در جمع خبرنگاران حاضر شد و در واکنش به اینکه هواداران فوتبال در ایران انتظار دارند تدارک خوبی برای تیم ملی دیده شود، گفت: ما باید با واقعیت ها زندگی کنیم؛ واقعیت این است که تدارکات نیاز به منابع مالی دارد. دنبال این هستیم که منابع را به فدراسیون تزریق کنیم و در حال صحبت هستیم.

او در خصوص بازی های تدارکاتی گفت: ما واقعا نمی‌توانیم با تیم های اروپایی بازی کنیم. اندک تیم هایی هستند که می‌توانیم با آنها بازی دوستانه داشته باشیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که بهترین تدارک را ببینیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه شنیده می‌شود بازی با نیوزیلند قطعی شده است توضیح داد: نه؛ بازی با نیوزیلند هم در دستور کارمان است و با یکی دو تیم دیگر هم در حال رایزنی هستیم.

او درباره بازی با برزیل و آرژانتین گفت: هیچ صحبتی نشده است.

ماجدی همچنین در مورد بازی با کانادا در قطر بیان کرد: همه این بازی ها در حال مذاکره است و به قرارداد ختم نشده است.

او درباره نامه فیفا به فدراسیون فوتبال گفت: نامه فیفا آمده و جواب آن را دادیم. انشاالله هیچ مشکلی نخواهد بود.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع این نامه توضیح داد: در‌ مورد مسائلی که بیرون آمد. بخاطر شفاف بودن انتخاباتی که برای سرپرست انجام شد، تشکر کردند و گفتند باید کارگروهی تشکیل شود که در رابطه با بانوان تصمیم گیری شود.

ماجدی در واکنش به زشت و زننده بودن افشاگری ها گفت: من هم مثل شما از این افشاگری ها متاسفم ولی اتفاقی است که الان افتاده و باید جلوی آن را بگیریم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پاداش‌ هایی که داده شده، مصوبه بوده است گفت: همه چیزهایی که گرفته‌اند مصوبه بوده است.