باشگاه تاتنهام در حال بررسی گزینه‌هایی است که در صورت جدایی آنتونیو کونته می‌تواند با آنها همکاری کند.

در صورت جدایی کونته؛ تاتنهام به دنبال جذب مانچینی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز اخیر بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی مدعی شدند که کونته در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن است تا جانشین مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم شود. 

این مربی ایتالیایی که در حال حاضر هدایت تاتنهام را برعهده دارد روز گذشته در نشست خبری خود این شایعات را رد کرد اما به نظر می‌رسد که این موضوع جدی‌تر از آنچه که به نظر می‌رسد باشد. 

پوچتینو که سال گذشته میلادی به پایتخت فرانسه رفته بود، پس از نتایج نه چندان خوبی که روی نیمکت این تیم گرفت و خصوصا ناکامی در لیگ قهرمانان در آستانه ترک پی اس جی قرار دارد و کونته محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی او است. 

روزنامه انگلیسی دیلی میل با اشاره به این موضوع مدعی شده که مدیران تاتنهام علیرغم ادعاهای مطرح شده علاقه‌ای به همکاری دوباره به پوچتینو ندارند و گزینه‌های دیگری را برای جانشینی سرمربی فعلی خود در نظر گرفته‌اند. 

روبرتو مانچینی و گراهام پاتر جز مربیانی هستند که این باشگاه در حال بررسی شرایط آنهاست و امیدوار است که بتواند همکاری خود را با آنها آغاز کند. 

مانچینی پیش از این تجربه کار در لیگ برتر را داشته و با منچسترسیتی در سال 2012 جام قهرمانی این رقابت‌ها را نیز بالای سر برده است. فابیو پاراتیچی که مدیر فوتبال تاتنهام است نیز علاقه بسیاری به همکاری با این مربی هموطنش دارد.

پاتر نیز پس از درخشش در برایتون از مدت‌ها قبل جز مربیان مورد علاقه مدیران تاتنهام بوده و پیش از این حتی جز گزینه‌های جانشینی ژوزه مورینیو نیز به حساب می‌آمد. با این حال این مربی انگلیسی تا سال 2025 با برایتون قرارداد دارد و شاید به خدمت گرفتن او کار چندان آسانی نباشد.