ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول تاکید کرده هدف این تیم فتح همه عناوین در فصل جاری است.

آرنولد: کلوپ نمی‌خواست حواس ما پرت شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در شرایطی در لاسرامیکا مهمان ویارئال خواهد بود که در بازی رفت با دو گل به برتری دست یافته و بخت اصلی صعود به فینال لیگ قهرمانان این فصل محسوب می‌شود. ترنت الکساندر آرنولد در کنار یورگن کلوپ در نشست خبری حاضر شده و مدعی شد از روند تمدید قرارداد این سرمربی آلمانی خبر نداشته است.

ترنت الکساندر آرنولد گفت: "ما در همه جام‌ها به دنبال کسب عنوان قهرمانی خواهیم بود. شما می‌خواهید هر بازی مانند یک فینال باشد و علاقه‌مندید در هر مسابقه‌ای پیروز شوید. نمی‌دانیم که آیا دوباره این فرصت را خواهیم داشت یا نه، اما ما می‌خواهیم به فینال برسیم. ما در موقعیت خوبی هستیم، بنابراین می‌خواهیم از این شرایط بهترین استفاده را ببریم. امیدوارم فردا بتوانیم کار را کمی برای خودمان آسان کنیم، تیم‌های حاضر در نیمه نهایی بهترین تیم‌های جهان هستند و قطعا مسابقه دشواری در انتظار لیورپول خواهد بود.

ما امروز تحلیل بازی ویارئال را دیدیم، از نقاط قوت و ضعف آنها باخبریم و من امیدوارم بتوانیم از آنها به نفع خود استفاده کنیم. هر سه یا چهار روز یک بار بازی کردن کیفیت ما به‌عنوان یک تیم را نشان می‌دهد. ما مثل همیشه احساس آمادگی و شادابی می‌کنیم و از حضور در این مسابقات احساس خوبی داریم. استفاده از سیستم چرخشی به ما کمک می‌کند و به این معنی است که می‌توانیم تغییراتی ایجاد کنیم و روند نتایج حفظ شود. 

وقتی خیلی به فینال نزدیک می‌شوید، تجربیات قبلی مانند سال 2019 را به یاد می‌آورید. ما تاکنون یک فصل عالی داشته و حریفان سخت زیادی را دیده‌ایم، امیدوارم بتوانیم به فینال برسیم. ما می‌خواهیم به زمین رفته و برنده شویم. ما باید از برتری محافظت کنیم و نباید مانند احمق ها باشیم.

تمدید قرارداد یورگن کلوپ؟ وقتی بازی‌ها خیلی سریع و پشت سر هم می‌آیند، واقعا غرق شدن در اخبار سخت است. حتی سرمربی هم نمی‌خواست حواس ما را پرت کند و ما بسیار متمرکز هستیم. کلوپ در مورد این موضوع صحبت نکرد و این کار همیشگی اوست."