توییتر باشگاه پورتو در شرح ویدئویی که کونسیسائو در رختکن مشغول دود کردن سیگار برگ کوبایی است ، چنین تیتر زده : مثل یک رئیس.

تصاویر عجیب از جشن قهرمانی سرمربی طارمی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه" ، سرخیو کونسیسائو در پنجمین فصل متوالی خود به عنوان سرمربی باشگاه پورتو، امروز به یک گروه محدود از مربیان متشکل از آرتور خورخه و ژزوالدو فریرا ملحق شد که توانستند سه عنوان قهرمانی را در جمع اژدهایان به دست آورند.

شاگردان کونسیسائو با برتری مقابل بنفیکا در فاصله یک هفته تا پایان فصل قهرمانی‌شان را قطعی کردند و در ورزشگاه خانگی حریف جشن قهرمانی پورتویی‌ها برگزار شد.سرمربی پرتغالی پورتو خود نقش پررنگی در جشن قهرمانی تیمش داشت و در رختکن پورتو با روشن کردن سیگار برگ ژست جالبی بعد از قهرمانی تیمش در لیگ پرتغال گرفت و در رختکن تیمش رقصید و به نوعی رفتار آنچلوتی را تکرار کرد.

این مربی 47 ساله متولد کویمبرا پس از قهرمانی در رقابت های 2017/18 و 2019/20، با قهرمانی این فصل با دستاوردهای آرتور خورخه و ژوزوالدو فریرا  برابری کرد. 
البته رکورد قهرمانی در پرتغال در اختیار یک برزیلی است ؛ اتو گلوریا با شش قهرمانی .

کونسیسائو  در پایان فصل گذشته پس از اینکه مورد توجه باشگاه های ایتالیایی قرار گرفت قرارداد خود را با پورتو تا 30 ژوئن 2024 تمدید کرد . او اولین مربی در دوران رئیس  پینتو دا کوستا است که بیش از چهار فصل متوالی در پورتو می‌ماند.