ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول اعتراف کرد عملکرد آنها مقابل تاتنهام به اندازه کافی خوب نبوده است.

اعتراف  فن دایک؛ مقابل تاتنهام خیلی خوب نبودیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در خانه خود مقابل تاتنهام با تساوی 1-1 متوقف شد و در صورت برتری منچسترسیتی در مسابقه امشب برابر نیوکاسل، اختلاف قرمزها با صدر جدول به سه امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد. ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه لیورپول به تمجید از کیفیت اسپرز پرداخته و مدعی شد توپ لو دادن در مقابل این تیم متخصص در زدن ضدحملات، کار خطرناکی خواهد بود.

ویرژیل فن دایک گفت: "بی تردید ما از برنامه بازی تاتنهام باخبر بوده و می‌دانستیم که این تیم از کیفیت بالایی به خصوص در زدن ضدحملات تند و سریع برخوردار است. اما فکر می‌کنم لیورپول در بازی مقابل اسپرز هنگام مالکیت روی توپ به اندازه کافی خوب عمل نکرد. ما توپ را در شرایط سخت از دست دادیم و اگر توپ را در چنین شرایطی تقدیم تیمی مانند تاتنهام بکنید، آنها می‌توانند کاری را که در آن تبحر دارند در زمین به‌خوبی انجام دهند. 

از دست دادن امتیاز ناامید کننده در این مقطع است، اما ما باید ریکاوری کرده و در بازی‌های باقی‌مانده به میدان برویم. دیدارهای بسیار هیجان انگیزی در پیش داریم و باید این ناامیدی را به تمرکز روی بازی برابر استون ویلا تبدیل کنیم. تاتنهام در این دیدار موقعیت‌های خوبی روی دروازه ما خلق کرد و از این حیث باید آنها را مورد ستایش قرار دهیم. ما به دنبال گل تساوی بودیم و در نهایت این اتفاق رخ داد. ما خواهان کسب پیروزی و سه امتیاز بودیم، اما متاسفانه در پایان این اتفاق رخ نداد."