رئال مادرید در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه ۲-۳ در خانه سویا به پیروزی برسد.

سویا 2-۳ رئال مادرید: سلاطین بازگشت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در نیمه اول با دو گل از حریف عقب افتاده بودند، با زدن سه گل در نیمه دوم، به سه امتیاز این دیدار حساس دست پیدا کردند و به این ترتیب صدر جدول برای دیگر تیم‌ها دور از دسترس‌تر از قبل شد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 9 بود که آنتونی مارسیال پشت محوطه جریمه رئال صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت اما به موقعیت خاصی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 20، سویا پشت محوطه جریمه رئال صاحب یک ضربه آزاد شد. خطای مودریچ روی پاپو گومز باعث شد تا داور این خطا را اعلام کند. ایوان راکیتیچ پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه کورتوا فرستاد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان سویا بودند که نمایش بهتری داشتند و تنها 4 دقیقه بعد به گل دوم رسیدند. این بار روی یک حرکت سمت چپ بود که خسوس کرونا با عبور از ادر میلیتائو به هر شکل ممکن توپ را به اریک لاملا رساند و او هم دروازه خالی را با پای چپ باز کرد.

برتری سویا ادامه پیدا کرد و بازیکنان رئال تلاش می کردند تا با پرس از جلو زمین، صاحب توپ و موقعیت شوند اما در این راه توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه داشت و در دقیقه 39، مارسیال به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت تا اولین تعویض بازی در نیمه اول رقم بخورد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا اینکه در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، بنزما صاحب یک فرصت بسیار خوب شد اما نتوانست در موقعیت تک به تک یاسین بونو را مغلوب کند؛ هرچند داور هم به دلیل آفساید بازی را متوقف کرد و به این ترتیب نیمه اول با همان دو گل به سود سویا به پایان رسید. 

رئالی‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و می توانستند در دقیقه 48 به گل برسند اما واکنش دیدنی بونو، مانع گلزنی بنزما شد.

اما دو دقیقه بعد، رودریگو رئال را به بازی برگرداند. روی همکاری خوب وینیسیوس و کارواخال در سمت چپ بود که رودیگو در دهانه دروازه سویا صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای دقیق کار را تمام کرد.

حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 54، ادر میلیائو با یک شوت محکم دروازه سویا را تهدید کرد اما بونو با واکنش به موقع، توپ را به بیرون فرستاد.

در ادامه باز هم این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 63، بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حالی که رئال سخت به دنبال گل تساوی بود، در دقیقه 73، سویا می توانست به گل سوم برسد اما ضربه سر رافا میر روی ارسال تورس از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد وینیسیوس موفق شد دروازه سویا را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR این گل را به دلیل برخورد توپ به دست مهاجم برزیلی رئال نپذیرفت؛ در حالی که در تصاویر آهسته هم دقیقا مشخص نبود که توپ به بازوی او برخورد کرده یا نه.

رئالی ها به حملات خود ادامه دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 82 به گل دوم رسیدند. روی حرکت خوب دنی کارواخال از سمت راست و پاس عرضی او بود که ناچو با یک ضربه بغل پای تماشایی کار را به تساوی کشید.

بعد از این گل هم رئالی ها به تلاش برای رسیدن به گل بعدی ادامه دادند و در دومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل برتری رسیدند. این بار رودریگو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عرض او از سمت راست را بنزما با خونسردی به تور دروازه حریف رساند.

تلاش بازیکنان سویا برای جبران نتیجه در ثانیه های پایانی ثمری نداشت و رئال با برتری 3-2 سانچس پیسخوان را ترک کرد.