مدیر رئال مادرید داوری بازی امشب برابر سویا را زیر سوال برد و گفت که با همه موانع در نهایت پیروز شدند.

داور هم مانع ما نشد، هنوز قهرمان نشده‌ایم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در یک بازی به یادماندنی توانست سویا را در سانچس پیسخوان 2-3 شکست دهد و یک قدم دیگر به سمت قهرمانی بردارد. 

بازی با صحنه های داوری بحث برانگیزی همراه بود. قبل از گل اول سویا رئالی ها اعتقاد داشتند برخورد توپ به دست دیگو کارلوس پنالتی است. کمی بعد سویا اعتراض داشت که کاماوینگا باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود. گل دقیقه 73 وینیسیوس را داور به خاطر خطای هند مردود اعلام کرد در حالی که به نظر توپ به شانه او برخورد کرده بود. ثانیه ای قبل از گل تساوی رئال مادرید به نظر می رسید دنی کارواخال روی بازیکن سویا خطا می کند. در هر صورت رئال این بازی دشوار را با برتری به اتمام رساند.

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال در پایان بازی گفت:« بازی فوق العاده ای بود و یک بار دیگر به این تیم و بازیکنان افتخار کردیم. امشب همه هواداران حس غرور دارند چرا که با وجود تمام حواشی داوری بازی 2-0 باخته را پیروز شدیم. در نیمه اول دو صحنه باید وی ای آر ورود می کرد و عجیب است که این اتفاق رخ نداد. در نیمه دوم هم گل وینیسیوس سالم بود ولی مردود اعلام شد. داور صحنه را دید ولی بازهم اعتقاد داشت توپ را با دست کنترل کرده در حالی که برخورد توپ به دست کارلوس در نیمه اول واضح و آشکار بود. هنوز فاتح لالیگا نشده ایم و شش بازی دیگر باقیمانده است. هرگز نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.»