علیرضا بیرانوند جدایی خود از بوآویشتا را اعلام کرد تا به این ترکیب کار او در این تیم پرتغالی به پایان برسد.

این آخرین عکس من در این باشگاه است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش ورزش سه، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در پیامی که به زبان پرتغالی منتشر کرده، از انجام تمرینش در تیم بواویشتا خبر داده و نوشته که باوجود تلاشی که برای کمک به تیم انجام داد اما حالا زمان جدایی فرا رسیده است.

بیرانوند یک فصل در لیگ پرتغال حضور داشت و در مسابقات لیگ هشت بازی انجام داد و با ثبت یک کلین‌شیت کار خود را به پایان رساند.

این در حالی است که بیرانوند تحت قرارداد تیم ‌آنتورپ است و به‌صورت قرضی در ترکیب تیم بواویشتا حضور داشت و حالا برای فصل جدید باید با آنتورپ تعیین تکلیف کند.

بیرانوند که در هفته‌های آخر لیگ نوزدهم از پرسپولیس جدا شد، پیش‌تر اعلام کرد که در صورت پیشنهاد این تیم، اولویتش بازگشت به جمع سرخ‌پوشان خواهد بود و در عین حال رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز نسبت به بازگشت او ابراز تمایل کرد.

با این حال باتوجه به اینکه حامد لک و احمد گوهری برای فصل آینده نیز با پرسپولیس قرارداد دارند، به نظر می‌رسد خط دروازه قرمزها روزهای پرماجرایی را در پیش خواهد داشت.

بیرانوند در استوری خود نوشت:
«این آخرین عکس من در تمرین بواویشتاست. من از اینکه با بواویشتا به آخر خط رسیدم، ناراحتم و دوست دارم با مسیری متفاوت به انتها برسیم. اما من خوش‌شانس نبودم و فقط 10 بازی انجام دادم و برای کمک به تیم همیشه آماده بودم و تلاش کردم. آرزوی موفقیت برای بوآویشتا.»