پرسپولیس در غیاب چهار بازیکن خود به مصاف سپاهان می‌رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جدال با سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که این دیدار اهمیت زیادی برای سرخپوشان دارد و پیروزی در آن می‌تواند نایب قهرمانی قرمزها را قطعی کرده و این تیم را در کورس قهرمانی نگه دارد.

برای این دیدار گل‌محمدی چهار بازیکن خود را در اختیار ندارد و در غیاب وحید امیری، عیسی آل‌کثیر، فرشاد فرجی و منوچهر صفروف پای به این مسابقه خواهد گذاشت.

**لک به دنبال کلین شیت دو رقمی

حامد لک پس از ماجراهای پیش آمده که منجر به خروج او از ترکیب شد، حالا به اردوی قرمزها بازگشته و سومین بازی خود را در مقابل سپاهان انجام خواهد داد. لک در بازی رفت عملکرد خوبی داشت و حالا به دنبال دهمین کلین شیت فصل خواهد بود.

**ورود شجاعی با زوج سیدجلال و نعمتی

عملکرد خوب سیدجلال حسینی و علی نعمتی باعث شده تا یحیی همچنان به آنها اعتماد داشته باشد و تغییری در زوج دفاعی خود ایجاد نکند. با این حال نکته مهم ترکیب سرخپوشان ورود علی شجاعی به جای سعید آقایی است که در بازی رفت موفق به ارسال پاس گل شد. رامین رضاییان پس از اتفاقات مربوط به تعویضش شایعات زیادی را پیرامون خود می‌بیند اما بعید است که از ترکیب خارج شود.

**کمال امیدوار به دبل برابر سپاهان

تنها تغییر خط میانی پرسپولیس ورود کمال کامیابی‌نیاست که در کنار سرلک زوج هافبک دفاعی را تشکیل خواهد داد. پهلوان و مهدی ترابی نیز هافبک‌های کناری پرسپولیس خواهند بود.

**شرزود تمیروف با گل در ترکیب می‌ماند

عملکرد خوب شرزود تمیروف باعث شده تا او در ترکیب پرسپولیس بماند اما برای زوج این بازیکن، احتمالا امید عالیشاه بازیکنی است که بیشترین شانس را برای حضور کنار تمیروف دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک

سیدجلال حسینی

امید عالیشاه

کمال کامیابی‌نیا

علی نعمتی

رامین رضاییان

علی شجاعی

میلاد سرلک

احسان پهلوان

شرزود تمیروف 

مهدی ترابی