تمامی 54 هزار و 500 بلیتی که برای دیدار دوستانه ایران و کانادا در نظر گرفته شده بود، به فروش رفت.

فروش تمام بلیت‌های دیدار ایران و کانادا در چند ساعت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که چند روز پیش برگزاری دیدار میان تیم‌های ملی ایران و کانادا از سوی فدراسیون‌های دو کشور رسمی شد، اما سرعت فروش بلیت‌های این دیدار و همچنین استقبال کم‌نظیر ایرانیان مقیم کانادا، مقامات فدراسیون کانادا را بسیار شگفت‌زده کرده است.

با توجه به ساز و کاری که فدارسیون فوتبال کانادا مشخص کرد، قرار بر این بود طرفداران تیم ملی با وارد کردن کد مخصوصی، فضای مشخصی از استادیوم «BC Place» را داشته باشند اما ظاهراً آنقدر استقبال از این مسابقه گسترده بوده که از ظرفیت ۵۵ هزار نفر این استادیوم تنها فقط ۲۸۰۰ بلیت باقی مانده بود و طبق آخرین اطلاعات، این میزان بلیت نیز به فروش رفته است.

این مسئله نشان می‌دهد تا بدین لحظه بیش از 54 هزار نفر از علاقه‌مندان به فوتبال در ۵ ژوئن یا همان ۱۵ خرداد شاهد بازی دوستانه تیم ملی برابر کانادا خواهند بود و قطعا شاگردان دراگان اسکوچیچ فضای بسیار منحصر به‌فردی را تجربه خواهند کرد.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که دیدار کانادا مقابل ایران، آخرین دیدار مهم آنها پیش از جام جهانی در خاک کاناداست و از همین رو هواداران تیم ملی کانادا، نمی‌خواهند چنین فرصتی را از دست بدهند. کانادا چهار روز پس از دیدار دوستانه با ایران در روز 15 خرداد، باید در لیگ ملت‌های کونکاکاف و در همین ورزشگاه مقابل کوراسائو قرار بگیرد که این دیدار از درجه اهمیت کمتری برای آنها برخوردار است. به همین دلیل استقبال تماشاگران کانادایی برای دیدار با ایران، به‌طور چشم‌گیری رقم خورده است.

استادیوم «BC Place» ونکوور ظرفیت پذیرش 54 هزار و 500 تماشاگر را دارد که تمام این بلیت‌ها به فروش رسید، اما فروش 27 هزار بلیت (50 درصد ظرفیت ورزشگاه) فقط در یک ساعت نخست بلیت‌فروشی، استقبال شدید کانادایی‌ها از این بازی را نشان می‌دهد.