مدافع فولاد خوزستان می‌گوید تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اهداف بزرگی دارد و به کم قانع نیست.

آقاسی: از داخل استقلال به اسکوچیچ دروغ گفتند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان با ستاره‌هایی که در نیم فصل گذشته لیگ برتر به خدمت گرفت، توانست در ادامه بازی‌های لیگ و همچنان لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی داشته باشد. یکی از بازیکنانی که در نیم فصل به عضویت تیم جواد نکونام در آمد، عارف آقاسی بود.

آقاسی حالا با پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر مصاحبه مفصلی را با خبرنگار "ورزش سه" درباره فصلی که گذشت و برخی موضوعات مهم دیگر انجام داده که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

**تسلیت به مردم آبادان

مدافع فولاد خوزستان صحبت‌های خود را اینطور شروع کرد: «قبل از هرمساله‌ای به مردم خونگرم و مظلوم آبادان و همچنین تمام کسانی که در حادثه متروپل داغدار شدند، تسلیت می‌گویم و از خداوند می‌خواهم که به همه ما و به خصوص بازماندگان این حادثه صبر اعطا کند.»

**در فصل سخت، همه چیز برایم خوب پیش رفت

آقاسی درباره فصلی که گذشت، گفت:‌«خداراشکر می‌کنم با اینکه فصل پرفراز و نشیبی برای من بود اما به بهترین شکل به پایان رسید. نیم فصل اول در خدمت تیم خوب و قهرمان‌ لیگ برتر بودم و بعد از آن به فولاد پیوستم. خداراشکر با فولاد قهرمانی سوپرجام را به‌دست آوردیم و در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز توانستیم با عملکرد خوب از گروه‌مان بالا برویم و افتخاری دیگر برای کشور ایران و مردم عزیز خوزستان به‌دست بیاوریم. در نهایت هم که به اردوی تیم ملی دعوت شدم تا همه چیز برایم خوب پیش برود.

**جدایی از استقلال تصمیم سختی برایم بود

مدافع فولاد که بعد از جدایی از استقلال صحبت خاصی در این خصوص انجام نداده بود، حالا با پایان رقابت‌ها لب به سخن گشود: «جدایی از استقلال واقعا تصمیم سختی برای من بود. واقعیت این است که من مجبور به جدایی شدم. در آن مقطع به خاطر شرایط تیم هیچ صحبتی نکردم اما الان باید بگویم با مشورت چندین فوتبالیست و پیشکسوت فوتبال این تصمیم را گرفتم که به استقلال بروم. هنوز هم به خاطر تصمیم خودم در ابتدای فصل خوشحالم. با این حال هر ورزشکاری برای خودش اهدافی دارد و با تصمیمات و انتخاب‌هایی که انجام می‌دهد دوست دارد به آن اهداف نزدیک‌تر شود.»

**از استقلال به دروغ به کادر تیم ملی نامه زدند که مصدومم!

او در ادامه گفت: «الان هم زیاد نمی‌خواهم به ریز اتفاقاتی که افتاد بپردازم اما زمانی که در استقلال حضور داشتم، افرادی بودند که از دعوت شدن من به تیم ملی جلوگیری می‌کردند. در آن زمان حتی نامه‌ای به دروغ از طرف باشگاه به کادرپزشکی و فنی تیم ملی ارسال شده بود که عارف آقاسی مصدوم است و تا چندین هفته نمی‌تواند بازی یا تمرین کند. همین موضوع باعث شده بود تا از دعوت من جلوگیری شود!»

**اسکوچیچ متوجه دروغ‌شان شد و دعوتم کرد

آقاسی صحبت‌هایش را در این خصوص اینگونه ادامه داد: «جا دارد از آقای اسکوچیچ تشکر کنم که در همان مقطع عجیب من را به تیم ملی دعوت کرد. او فهمیده بود که مساله مصدومیتم و نامه باشگاه دروغ است!»

مدافع فولاد همچنین گفت:«بعد از این موضوع و برخی اتفاقات دیگری که در آن مقطع برای من افتاد، تصمیم به جدایی گرفتم چون نمی‌خواستم بیشتر از این ضربه بخورم. به هر حال در آن زمان با توجه به سربازشدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند جدایی من خیلی به چشم آمد، ولی به اعتقاد من جدایی یک نفر از ترکیب 11 نفره استقلال تاثیری در شکل تیمی نداشت چراکه استقلال وابسته به فرد نبود. خیلی هم خوشحال شدم که استقلال عنوان قهرمانی را به‌دست آورد چراکه حق این تیم کسب جام بود. آرزو می‌کنم در آینده نیز بهترین‌ها برای باشگاه بزرگ و هواداران استقلال رقم بخورد و همیشه سربلند باشند.»

**کل خوزستان آرزوی بازی در تیم‌های استان را دارند

آقاسی در پاسخ به این پرسش که چه شد دوباره به فولاد برگشت، عنوان کرد:‌«به نظر من کل مردم خوزستان آرزوی پوشیدن پیراهن تیم‌های فولاد، نفت آبادان، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان را دارند. چون در خوزستان همه عاشق فوتبال هستند و به شهرهای خودشان عرق و تعصب دارند. من هم خوشحالم که این اتفاق برایم رخ داد و پیراهن فولاد را دوباره برتن کردم.»

**همه فوتبالیست‌ها باید یکبار با نکونام کار کنند

او درباره کار کردن با جواد نکونام تاکید کرد: «من کار کردن با ایشان را در چند واژه خلاصه می‌کنم؛ تلاش، سختی، قانع نبودن و در نهایت پیشرفت. به نظر من تمام فوتبالیست‌ها باید حداقل یکسال زیر نظر آقاجواد کار کنند. مخصوصا درباره آنالیزهای بعد از بازی‌ها این را به‌خوبی احساس می‌کنید. آنجا که به خودت می‌گویی: یا خدا، آنالیز داریم! نه تنها آقا جواد، بلکه کل کادرفنی ایشان باعث پیشرفت بازیکن می‌شوند. به شخصه خیلی خوشحالم که در کنار ایشان بودم و انشاالله در آینده نیز چنین اتفاقی رخ بدهد. ایشان واقعا نیاز به تعریف و تمجید ندارند.

**اهداف بزرگی در آسیا داریم

آقاسی در پایان درباره اینکه فولاد به‌زودی باید در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، گفت: «ما در دور گروهی یک ماه سخت داخل کشور عربستان داشتیم. همه یکدل بودیم تا از گروهمان صعود کنیم. خداراشکر بدون باخت این اتفاق رخ داد و به نظرم این موفقیت نتیجه تلاش تیمی بود و در راس آن مدیریت باشگاه و آقای نکونام زحمت زیادی کشیدند. خداراشکر صعود کردیم و در ادامه نیز اهداف بزرگی داریم. شک نکنید به کم قانع نیستیم.»