آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی، معتقد است که پیوستن به رئال مادرید بزرگترین اتفاق دوران فوتبال او بوده است.

رودیگر: هنوز متوجه معنای پیوستن به رئال نشده‌ام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته گذشته به صورت رسمی خبر جذب آنتونیو رودیگر را اعلام کرد. 

قرارداد این بازیکن آلمانی با باشگاه چلسی در پایان فصل 22-2021 به پایان رسید و او به عنوان بازیکن به رئال مادرید ملحق شد تا از ابتدای فصل آینده در خط دفاعی این تیم به میدان برود. 

مارکا به همین مناسبت مصاحبه‌ای را با رودریگر ترتیب داده است. او در گفتگو با مارکا درباره پیوستن به رئال مادرید اظهار داشت:« من بسیار خوشحال هستم اما در حال حاضر متوجه معنای واقعی این اتفاق نیستم چون هنوز به مادرید نیامده‌ام. من به محض پایان اردوی آلمان با تمام خانواده به مادرید می‌آیم و فکر می‌کنم تازه در آن زمان بفهمم که پیوستن به رئال مادرید چه معنایی دارد.»

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا این بزرگترین قدم در زندگی حرفه‌ای او بوده گفت:« فکر می‌کنم همه بخش‌ها در فوتبال و زندگی مهم هستند و این مشخصا فصل جدیدی برای من است. این فصل جدید بسیار مهم است و قدم بزرگی برای من به حساب می‌آید. پیوستن به رئال شاید بزرگترین اتفاق زندگی حرفه‌ای و دوران فوتبال من باشد.»

شایعات بسیاری درباره علاقه بسیاری از تیم‌ها به جذب این بازیکن به گوش می‌رسید و او در این باره گفت:« درست است که در یک بازه زمانی مکالمات بسیاری با باشگاه‌های زیادی صورت گرفت اما اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که فقط رئال و چلسی را در نظر داشتم.»

رودریگر درباره اولین باری که پیشنهاد رئال مادرید مطرح شد اضافه کرد:« اولین باری که خبر پیشنهاد رئال به گوشم رسید بسیار هیجان‌زده شدم! اولین باری که آنها در ماه سپتامبر یا اکتبر با من تماس گرفتند را به خوبی به خاطر دارم. این طور نیست که همیشه تماسی از این باشگاه دریافت شود و این احساسی فوق العاده برای من بود.»

این ملی‌پوش آلمانی درباره حضور در سانتیاگو برنابئو با چلسی و گلزنی برابر رئال اظهار داشت:« این اولین حضور من در برنابئو بود و خیلی زود متوجه شدم که مکانی خاص است و از آن دست ورزشگاه‌هایی است که دوست دارید در آن بازی کنید. آن شب بازی آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت و رئال در نهایت قهرمان شد. بنابراین من به آنها تبریک می‌گویم.»

پس از آن بازی بود که کارلو آنچلوتی از باشگاه خواست که جذب رودیگر را به صورت جدی دنبال کند و او در این باره گفت:« بله، همه می‌دانند که کارلتو چه جایگاهی در دنیای فوتبال دارد. او یک مربی درجه یک است و این را با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان نشان داد. نیازی به صحبت زیاد درباره او نیست و من فقط می‌توانم بگویم که باعث افتخار من است که یک مربی مانند او بازی من را دوست دارد. من او را از بچگی در تلویزیون دیده‌ام و حالا کار با او باعث افتخار من است.»

رودیگر درباره پیوستن به رئال پس از فصل موفقی که پشت سر گذاشته گفت:« حضور در تیمی که به تازگی چهاردهمین جام قهرمانی را به دست آورده فشار بیشتری را به بازیکن وارد می‌کند اما این تاریخ رئال مادرید است. آنها عادت به قهرمانی دارند و ذهنیت این تیم روی پیروزی متمرکز شده است. این روحیه و ذهنیت با شخصیت من سازگار است.»

این مدافع درباره ویژگی‌های رهبری خودش در زمین اضافه کرد:« رهبری چیزی است که باید در ذات بازیکن وجود داشته باشد. شما به عنوان یک مدافع باید خودتان را نشان دهید و با هم تیمی‌هایتان صحبت کنید. این کاری است که من سعی در انجام آن دارم. من دوست دارم ارتباط خوبی در زمین داشته باشم و به همه انگیزه بدهم. این در ذات من است و چیزی نیست که بخواهم آن را اجرا کنم.»

این ستاره سابق چلسی درباره شرایط خودش در بیرون از زمین گفت:« من برعکس چیزی هستم که در زمین می‌بینید. من خودم را فوق ستاره نمی‌دانم. من فقط یک فرد عادی هستم. برتری من این است که زندگی خوبی دارم، در باشگاه‌های بزرگی بازی کردم و به همین دلیل دوست دارم چیزی که مردم و فوتبال به من بخشیده را به آنها برگردانم. من دوست دارم در بیمارستان‌ها کمک کنم و پیش از این به سیرالئون رفتم. من در شرایطی متفاوت با چیزی که حالا دارم بزرگ شدم. ما پولدار نبودیم اما من همیشه احساس خوبی داشتم چون با خانواده بزرگ شدم و خانواده ثروت واقعی هرکسی است.»