به گزارش بانک اول مبلغ وام طرح نیکان براساس میزان سپرده گذاری متقاضیان تعیین می‌شود. افرادی متقاضی بعد از گذشته سه ماه از خواب سپرده، امکان تقاضای این وام را دارند

وام فوری 50 میلیون تومانی بانک تجارت | وام فوری آسان و بدون ضامن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری بانک رفاه برنامه ریزی شد. بانک رفاه اعلام کرد مشریانش می توانند تا سقف صد میلیون تومان وام فوری دریافت کنند. این وام فوری میتواند بدون ضامن و تنها با نامه کسر از حقوق باشد. با شروع سال 1401 بانک ها شرایط دریافت وام فوری را آسان تر کردند. طبق اعلام بانک رفاه دریافت این وام فوری برای مشتریان بسیار سودمند است. 

وام 50 میلیونی

 وام ۵۰ میلیونی با سود ۴ درصد بانک تجارت به چه کسانی تعلق می گیرد؟ 

به گزارش بانک اول مبلغ وام طرح نیکان براساس میزان سپرده گذاری متقاضیان تعیین می‌شود. افرادی متقاضی بعد از گذشته سه ماه از خواب سپرده، امکان تقاضای این وام را دارند. ضمنا امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک هم وجود دارد. این وام فقط ۴ درصد کارمزد دارد. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۲۴ ماه اعلام شده است.

در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام به همراه کارمزد مشخص شده و بازپرداخت معین، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان است.

ردیف

شرایط سپرده‌گذاری

شرایط تسهیلات بر اساس عقد قرض‌الحسنه

نوح حساب

مدت میانگین سپرده‌گذاری (ماه)

ضریب تسهیلات

مدت تسهیلات (ماه)

دوره بازپرداخت اقساط

1

 

 

 

 

قرض الحسنه پس انداز

3

65%

 

 

12

 

 

 

 

 

 

ماهانه

2

4

90%

3

6

130%

4

4

35%

 

 

24

 

 

5

6

50%

6

9

80%

7

12

100%

نحوه دریافت وام فوری 50 میلیونی

 بسیار برای همه ما پیش آمده که برای پاره ای از امور نیاز فوری به مبلغی وجه نقد پیدا می کنیم. مثلا برای پیش پرداخت رهن منزل و یا قسط مشارکت در ساخت خانه یا خرید وسایل مورد نیاز منزل . تعویض ماشین.مخارج بیمارستان.تعمیر واحد مسکونی.خرید گوشی موبایل. هزینه های ازدواج و ....

بسیاری از بانک های بزرگ دولتی و خصوصی  در یکی دوسال گذشته طرح تسهیلاتی را ارایه می دهند به نام کارت اعتباری مرابحه خرید کالا.

مبلغ این وام از 10 میلیون تا سقف 50 میلیون تومان است. اینکه سقف وام چطور تعیین می شود بستگی به سطح درآمدی شما دارد. به تین ترتیب که باید برای بانک محرز شود که شما توان بازپرداخت اقساط تسهیلات را دارید.

برای مثال اگر حقوق بگیر هستید بانک بر اساس خالص پرداختی فیش حقوقی شما مشخص می کند که شما ماهیانه تا چه میزان قادر به پرداخت اقساط هستید.

فرمول محاسبه توان بازپرداخت اقساط بر اساس فیش حقوقی به این ترتیب است که چهل درصد (40%) مبلغ خالص دریافتی فیش حقوقی شما ملاک عمل قرار می گیرد.

مثال: مبلغ هر قسط از  وام فوری  کارت اعتباری مرابحه ماهیانه حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان است . در این صورت اگر در فیش حقوقی شما خالص دریافتی بالای 5 میلیون تومان باشد شما می توانید درخواست دریافت وام 50 میلیون تومانی را بدهید و اگر دریافتی شما کمتر باشد بانک با سقف پایین تری از وام  برای شما موافقت می کند.

برای مشاغل آزاد که فیش حقوقی ندارند ملاک پرداخت وام یا معدل حساب (در صورت داشتن حساب در همان بانک ) و یا گردش حساب در سایر بانک ها می باشد.

نکته مهم1: برای دریافت وام کارت اعتباری مرابحه نیاز نیست که حتما در بانک مورد معدل حساب و یا حتی حساب داشته باشید.

نکته مهم2: منظور از وام فوری این نیست که وام در همان بدو ورود شما به شعبه بانکی به شما پرداخت می شود. بلکه منظور این است که نیازی به سپرده گذاری قبلی و معدل سازی برای وام نیست . بدیهی است زمان دریافت وام علاوه بر سرعت عمل شعبه ، بیشتر بستگی به خود شما دارد که در چه بازه زمانی بتوانید مدارک لازم و ضامنین مورد نیاز را به بانک ارائه نمایید.

به گزارش بانک اول وام خرید کالای بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب طرحی به نام «کالا کارت» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. مشتریان با این ۵۰ میلیون تومان وام فوری امکان خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر ایران را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط کارمزد ۴ درصد به آن تعلق می‌گیرد. افرادی که خواهان دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. مدت زمان بازپرداخت وام به انتخاب وام گیرنده تعیین شده اما از ۱۸ ماه بیشتر نخواهد شد. میزان اقساط برای وام ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه، ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۵۷۰ تومان است.

کسانی که می‌خواهند از این مجموعه تسهیلات خرید کالا را دریافت کنند، باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان باید دو ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا ۲۳ درصد مبلغ وام تا پرداخت کامل اقساط مسدود خواهد شد. سود این تسهیلات ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. در صورتی که فردی مبلغ ۵۰ میلیون تومان را با نرخ سود مشخص شده دریافت کند و زمان پرداخت اقساط آن ۳۶ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان خواهد بود.