وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

قرارداد ستاره برزیلی رئال مادرید تمدید خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی و جوان رئال مادرید، در فصل گذشته عملکردی فراتر از تصور داشته و یکی از عوامل اصلی فتح لالیگا و لیگ قهرمانان و رقم خوردن یکی از بهترین فصول تاریخ باشگاه لقب گرفت. اما اوج درخشش وینیسیوس جونیور دو هفته قبل و در پاریس رقم خورد. این مهاجم جوان در فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول و در دقیقه 59 موفق به گلزنی شده و تک گل پیروزی‌بخش رئال مادرید در این مسابقه بزرگ را وارد دروازه حریف کرد. 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که وینیسیوس در فصول ابتدایی بازی در ترکیب رئال مادرید بازیکنی بی دقت نشان داده بود و کمتر کسی امید داشت او در این فصل چنین نمایشی داشته باشد. اما این درخشش فوق العاده در فصل جاری باعث شده مدیران رئال مادرید در صدد تمدید قرارداد با این بازیکن برآمده و با وینیسیوس جونیور برای چهار سال دیگر به توافق برسند. 

فابریتزیو رومانو امروز در گزارشی مدعی شد قرارداد وینیسیوس جونیور با باشگاه رئال مادرید تا ۲۰۲۶ تمدید شده و تمامی توافقات در این‌رابطه با این ستاره برزیلی صورت گرفته است. جالب اینجاست بند فسخ یک میلیارد یورویی در قرارداد وینیسیوس جونیور با رئال مادرید گنجانده شده که نشان می‌دهد این باشگاه به هیچ‌عنوان قصد از دست دادن این ستاره جوان را ندارد. همچنین اگرچه هنوز رقم دستمزد جدید وینیسیوس جونیور اعلام نشده، او اما یکی از بالاترین حقوق‌ها در بین بازیکنان شاغل در فوتبال اروپا را دریافت خواهد کرد.