ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از مدیران این تیم خواست تا برای آخرین بار برای حفظ عثمان دمبله تلاش کنند.

درخواست ژاوی از بارسا؛ آخرین تلاش برای حفظ دمبله
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با باشگاه بارسلونا به پایان رسیده و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاه دیگری ملحق شود. 

ژاوی از مدت‌ها قبل به مدیران بارسا اعلام کرده بود که این مهاجم فرانسوی در فهرست او برای فصل آینده قرار دارد و از آنها خواسته بود که تلاش خودشان را برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام دهند. 

این در حالی بود که دمبله در ماه ژانویه در لیست مازاد بارسا قرار گرفته و مدیران این باشگاه به حدی از او عصبانی بودند که علنا اعلام کردند می‌خواهند او را بفروشند تا مانع از جدایی او به صورت رایگان شوند. 

اما این بازیکن فرانسوی هیچ یک از پیشنهاداتش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را نپذیرفت، به حضورش در نوکمپ ادامه داد و یکی از مهره‌های کلیدی بارسا و تیم ژاوی در نیم فصل دوم بود. 

مدیران بارسا نیز در طول این مدت بارها پیشنهاداتی را برای تمدید قرارداد به این بازیکن ارائه کردند که با پاسخ منفی او روبرو شد و در نهایت قرارداد او با این باشگاه بدون این که تمدید شود به پایان رسید. 

حالا روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شده که ژاوی بار دیگر از خوان لاپورتا و سایر مدیران باشگاه بارسا خواسته که برای آخرین بار در جهت امضای قرارداد جدید با این بازیکن تلاش کنند. 

این ستاره تیم ملی فرانسه پیش از این مذاکراتی را با پی اس جی و چلسی انجام داده اما هنوز با هیچ باشگاهی برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسیده است.