مس کرمان برخلاف بسیاری از تیم های صعود کرده شاکله تیم اصلی فصل قبل خود را حفظ کرد.

نقل و انتقالات مس؛ فاز اول تمدید فاز دوم جذب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه ، مس کرمان که از روز چهارشنبه با هدایت فرزاد حسین خانی تمرینات خود را برای بازی های لیگ برتر رسما استارت می زند، با تمدید قرارداد 13 بازیکن فصل قبل خود کار نقل و انتقالاتی خود را پیش می برد.

مس طی دو روز گذشته با آرمان شهدادنژاد، علی خلیلی، امین کاظمیان، عارف زینلی، سامان تورانیان، علی تهامی، امیر حسین عسکری، عرفان رشیدی، عیسی پرتو، میلاد خدایی، احمد نصیری، محمد صبوری و میلاد پورصفشکن تمدید قرارداد کرده است که این نفرات همگی نقش عمده ای در صعود مس کرمان به لیگ برتر داشتند.

مس کرمان برخلاف بسیاری از تیم های صعود کرده از لیگ یک به لیگ برتر در سال های اخیر که پس از صعود تغییرات اساسی در لیست خود ایجاد می کردند، شاکله تیم اصلی فصل قبل خود را حفظ کرد تا از این طریق تلاش کند روحیه مبارزه طلبی تیم فصل قبل خود را حفظ کند و با شناخت مربیان خود از این نفرات، خود را از چالش های فنی نیز به خصوص در ابتدای بازی ها دور نگه دارد.

این تیم که دو، سه بازیکن تمدیدی دیگر از فصل قبل خواهد داشت، قرار است در فاز جدید نقل و انتقالات خود، طی روزهای آتی از بازیکنان جدید داخلی و خارجی تمیش رونمایی می کند که مذاکرات خود را به طور مفصل با آن ها انجام داده است.