مهاجم تیم فوتبال گل گهر که در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و یکم دچار مصدومیت شد، پس از تمدید قرارداد در تمرینات این تیم حضور دارد.

یونس شاکری دوباره در چمن دیده شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت از هر ناحیه بدن اتفاقی ناگوار برای هر فوتبالیست یا ورزشکاری به شمار می‌رود، اما اگر این مصدومیت پارگی از ناحیه رباط صلیبی باشد که به طور همزمان چندین قسمت از پای ورزشکار را درگیر می‌کند، چیزی به مانند کابوس است.

این اتفاقی است که برای یونس شاکری در هفته چهارم لیگ بیست و یکم و در مصاف با پرسپولیس رخ داد؛ جایی که او برای زدن ضربه سر با مدافع پرسپولیس به هوا پرید ولی در هنگام فرود همان صدایی را شنید که تمام فوتبالیست‌ها و ورزشکاران از آن هراس دارند؛ صدایی شبیه پاره شدن چیزی در زانو و خالی شدنش.

مصدومیت رباط صلیبی شاکری را تا پایان فصل از ترکیب گل‌گهر دور نگه داشت. اگرچه این مهاجم که در فرم خوبی هم قرار داشت و در لیگ بیستم نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، در هفته‌های پایانی لیگ بیست و یکم کار با وزنه را آغازکرد ولی روز گذشته بود که توانست به تمرینات گروهی ملحق شود تا رفته رفته آماده شروع دوباره مسابقات باشد.

شاکری روز گذشته قراردادش را با گل‌گهر به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و فصل آینده در کنار استنلی کی‌روش و بازیکنانی نظیر رضا شکاری و مرتضی تبریزی تشکیل دهنده خط هجومی زهردار گل‌گهر خواهد بود.

مهاجم گل‌گهر روز گذشته پس از تمدید قرارداد، اولین جلسه تمرینی خود را با سورمه‌ای پوشان سیرجانی در فصل جدید پشت سر گذاشت